Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم حمایت از زنان سرپرست خانوار اظهار کرد: توانمندی زنان سرپرست خانوار ضمن اینکه باعث بی‌نیازی آنها از نهادهای حمایتی می‌شود، عزت نفس آنان را حفظ می‌کند.

به گزارش ایسنا، ابراهیم امینی با اشاره به اینکه تلاش برای ایجاد فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی به جای محصولات خارجی باعث ایجاد فرصت‌های شغلی برای شهروندان می‌شود، گفت: استقبال مردم از محصولات داخلی به تولیدکنندگان انگیزه بیشتری برای تولید و خلاقیت می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه وارد کنندگان برای کسب سود بیشتر جنس‌های وارداتی بی‌کیفیت و نامرغوب را وارد می‌کنند تا حاشیه سود بیشتری داشته باشد، افزود: در حالی که تولیدکنندگان داخلی ما با حمایت مردم می‌توانند، کالاهای با کیفیت و با قیمت مناسب عرضه کنند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تولیدات داخلی تاثیر بسزایی برای آشنایی مردم با تولیدات و برندهای مرغوب دارد، خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان ما به دلیل عدم توفیق در فروش کالا انگیزه خود را از دست می‌دهند، اما اگر اجناس ایرانی به خوبی به مردم معرفی شود، تولیدکنندگان نیز می‌توانند شرایط بهتری برای عرضه کالاهای تولیدی خود داشته باشند.

بنابر اعلام ستاد خبری نمایشگاه زنان و تولید ملی، وی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانوار به دلیل خلاءهای زندگی مخصوصا اقتصادی در اغلب مواقع نیاز به حامی دارند، خاطرنشان کرد: اما اگر این زنان توانمند شده و بتوانند معاش خود را تامین کنند، نیازی به کمک نهادهای حمایتی نداشته و حتی می‌توانند علیرغم توانمندی خود در اقتصاد به عنوان مولد نیز ایفای نقش کرده و عزت نفس خود را حفظ کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای مسکن ملی در زنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • تخصیص پروژه مسکن به بیش از هزار نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان
  • تخصیص پروژه مسکن به ۱۰۱۴ نفر از متقاضیان نهادهای حمایتی در استان زنجان
  • ۵۵۵۸متقاضی واحدهای مسکن ملی درزنجان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی