Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@11:30:50 GMT

جنجال حضور مدل ایرانی در بازی پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۴۹۸۲

به گزارش وانانیوز، 

پریا عرب زاده مدل ایرانی مقیم امارات در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به ورزشگاه رفته و به تشویق تیم پرسپولیس پرداخته است.
پریا عرب زاده در رشته ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ پرواز ﺩﺭ دانشگاه Aviation در کشور امارات تحصیل کرده است. عرب زاده ﺩﺭ ﺳﺎﻝ 2010 ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺑﺎﻧﻮﯼ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪ ﺍﻧﺘﺨﺎب و در سال ٢٠١٣ به عنوان miss world next top model انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پریا عرب‌زاده کیست؟
پریا عرب زاده یکی از موفق ترین مدل های ایرانی است. او در حال حاضر به همراه والدینش مقیم دبی است و دانشجوی مهندسی پرواز در دانشگاه Aviation کشور امارات است.
این مدل ایرانی با قد 175 سانتی متر در سال 2010 به عنوان بانوی زیبای خاورمیانه انتخاب شد و در سال 2013 به عنوان Miss int world next top model انتخاب شد در سن 14 سالگی مقام سوم المپیاد ریاضی کانادا را به دست آورد و تا به حال سابقه همکاری با کمپانی ها و مارک های سرشناسی را دارد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته بیستم رقابت‌های لیگ امارات، امشب (یکشنبه) تیم‌های شباب‌الاهلی و اتحاد کلباء به مصاف هم رفتند که تقابل 2 تیم در پایان با برتری 4 بر یک یاران سعید عزت‌اللهی به پایان رسید تا تیم مهدی قایدی پس از 3 برد متوالی، یک شکست سنگین و تلخ را تجربه کند.

درخشش دوباره هافبک ایرانی مقابل چشم قایدی

به گزارش فوتبال 360، سعید عزت‌اللهی که در نقل‌وانتقالات زمستانی راهی شباب‌الاهلی شده، در این بازی هم برای تیمش گل زد و برخلاف هفته قبل، گل او باعث پیروزی تیم اماراتی شد. عزت‌اللهی که هفته قبل در جریان شکست 3 بر 2 مقابل النصر برای شباب‌الاهلی گل زده بود، امشب هم گل دوم تیمش را وارد دروازه اتحاد کلباء کرد. در این دیدار مهدی قایدی هم علی‌رغم شکست سنگین اتحاد کلباء عملکرد خوبی داشت و سازنده تنها گل تیمش بود. قایدی امسال با زدن 8 گل و ارسال 5 پاس گل، به تنهایی روی 42 درصد گل‌های اتحاد کلباء نقش داشته است.

شباب‌الاهلی با این برد پرگل 40 امتیازی شد و جایگاه خود در رده دوم را حفظ کرد. اتحاد کلباء هم با 20 امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898065

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • جنجال بوکسور ایرانی با لگد زدن به مجری زن + ویدئو | او مادام‌العمر محروم شد
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس ایران و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • تقی زاده از برلین کاندیدای مجلس و توسط مردم انتخاب شد / نجات ایران و جهان اندیشه روشنفکران تبعیدی عصر مشروطه
  • درخشش عزت‌اللهی و قایدی در امارات؛ نمایش درخشان ایرانی‌ها
  • ببینید | جنجال وسط مسابقه؛ آتش‌سوزی در ورزشگاه و حضور نیروهای آتش‌نشانی
  • علیرضا بیرانوند با پرسپولیس به اراک می‌رود
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم
  • نبرد سخت قایدی با تیم اصلی خود در امارات!