Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@17:43:33 GMT

گواردیولا - کلوپ؛ راند سوم در اروپا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۵۰۷۲

گواردیولا - کلوپ؛ راند سوم در اروپا

بعد از دو دیدار نفس گیر در رقابت های این فصل لیگ برتر، منچسترسیتی و لیورپول این بار دو دیدار حساس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را در پیش رو دارند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پپ گواردیولا و یورگن کلوپ در زمان حضور روی نیمکت بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند هم تقابل های جذابی داشتند اما دو دیدار این فصل تیم های شان در لیگ برتر در کلاس دیگری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت دو تیم در هفته چهارم در خانه منچسترسیتی اتفاق افتاد. منچسترسیتی در دقیقه ۲۵ با گل سرخیو آگوئرو پیش بود که اخراج سادیو مانه در دقیقه ۳۷، کار را برای لیورپولی ها سخت تر کرد. ستاره سنگالی در تلاش برای تصاحب توپ، با لگدی محکم به صورت ادرسون، دروازه بان سیتی، کوبید و جاناتان ماس هم بلافاصله او را اخراج کرد.

این کارت قرمز کار لیورپولی ها را تمام کرد. گابریل ژسوس در دقایق ۴۵ و ۵۳ دروازه مینیوله را باز کرد و دو گل از لروی سانه۷۷ و ۹۰، یک پیروزی شیرین را برای شاگردان گواردیولا رقم زد.

اما داستان دیدار برگشت کاملا متفاوت بود. این بار الکس اکسلید چمبرلین لیورپول را در دقیقه ۹ پیش انداخت. هرچند لروی سانه در دقیقه ۴۱ کار را به تساوی کشید اما یک ۱۰ دقیقه طوفانی، پیروزی قرمزها را رقم زد. ابتدا فیرمینو در دقیقه ۵۹ گل دوم را زد؛ سه دقیقه بعد مانه با یک شوت تماشایی اختلاف را به دو گل افزایش داد و در نهایت در دقیقه ۶۸، محمد صلاح گل چهارم را زد.

هرچند سیتی در دقایق پایانی، توسط برناردو سیلوا و ایلکای گوندوگان، دو گل زد و اختلاف را به حداقل رساند اما در نهایت تنها شکست این فصل سیتی در لیگ برتر، در آنفیلد رقم خورد. با این پیش زمینه، می توان امیدار بود که گواردیولا و کلوپ در لیگ قهرمانان هم ما را به دو دیدار تماشایی مهمان خواهند کرد.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند

درچارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه خانگی اش سردار آزادگان میزبان پیکان بود که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.

امیر مسعود سرآبادانی در دقیقه ۵ نخستین گل شمس آذر را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار با برتری شمس آذر به پایان رسید.

این نتیجه تا دقیقه ۸۹ به سود شاگردان سعید دقیقی در جریان بود که حامد پاکدل مهاجم پیکان موفق شد بازی را به تساوی بکشاند، اما در دقیقه ۱+۹۰ حسین گودرزی توانست گل دوم شمس آذر را وارد دروازه پیکانی‌ها کند تا شاگردان دقیقی ۳ امتیاز بازی خانگی شان را کسب کنند.

شمس آذر با این پیروزی  ۳۴ امتیازی شد و به صورت موقت در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رتبه دوازدهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • لورکوزن و عادت به گلزنی در دقیقه ۹۰ به بعد!
  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید