Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:14:29 GMT

پایان «الیورتوئیست» پس از ۱۲۰ اجرا

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۵۵۴۷

پایان «الیورتوئیست» پس از ۱۲۰ اجرا

نمایش موزیکال «الیورتوئیست» با بیش از صد هزار تماشاگر از اقشار مختلف به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این نمایش، شنبه ٢٦ اسفندماه نمایش موزیکال الیورتوئیست با صدو بیستمین اجرا به کار خود پایان می‌دهد. این نمایش که از آذر ماه اجراهای خود را در تالار وحدت آغاز کرد چند بار تمدید و از روزهای نخست دو اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر گروه موسیقی بادی کارا به رهبری بردیا کیارس و گروه آوازی به سرپرستی هادی قضات،  بیش از ١٠٠بازیگر خردسال و هنرمندان جوان تئاتر که در دوره‌های فشرده آواز و حرکت آموزش دیده بودند در کنار چهره‌هایی همچون آتیلا پسیانی، مهناز افشار، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، ستاره پسیانی، هوتن شکیبا، داریوش موفق و امیر کاوه آهنین‌جان ایفای نقش کردند.

این نمایش با اقتباس از نسخه سینمایی موزیکال ساخته کارول رید در سال ١٩٦٨ برای اولین بار در ایران به شکل موزیکال در تالار وحدت در نیمه دوم سال ٩٦ با استقبال خوب روس صحنه رفت.

همچنین محمدرضا کوهستانی به عنوان دراماتورژ، احمد سلیمانی، دستیار کارگردان سهیل دانش اشراقی به عنوان مدیر هنری و طراح صحنه، مرتضی نجفی طراح نور، علی براتی طراح حرکت، سارا اسکندری طراح چهره پردازی و شیما میرحمیدی طراحی لباس و اکسسوار را در موزیکال الیورتویست برعهده داشتند. میثم احمدی به عنوان مجری طرح و محمد قدس به عنوان مدیر تولید در این پروژه  حسین پارسایی کارگردان این نمایش را همراهی کردند.

موزیکال الیور توئیست از ابتدای آذر ماه تا اواخر اسفند ماه میزبان چهره‌های بسیاری از اهالی فرهنگ و سیاست بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مولانیا بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نمایش جدیدش را با عنوان «سی و یک رویا» به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سی و یک رویا، قصه‌ همه‌ ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا پیش‌ از این نمایش‌های «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو»، «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی دستیاران اول کارگردان، زهره آقامیر دستیار دوم کارگردان، علی حمصیان عکاس، ساخت تیزر، امیر محمدرفیع خواه لوگوتایپ و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 6097854 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • عمارت نوفل لوشاتو میزبان چه نمایش‌هایی است؟/ تاریخ فرهنگ و هنر ایران، مدیون کیمیایی است
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید 
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • «روال عادی» به هفته پایانی اجرا در تئاتر شهر رسید
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد