Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، با اعلام این خبر در جلسه هم اندیشی روسای ادارات ورزش و جوانان استان در مراغه گفت :امسال 77 میلیارد ریال اعتبار به هیات های ورزشی آذربایجان شرقی پرداخت شده است.

وی افزود:این اعتبار برای حدود 145 هزار ورزشکار بیمه شده و هیات های ورزشی در استان بسیار ناچیز است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود : سهم شهرستانها در ورزش قهرمانی استان ، کشور و آسیایی بسیار پایین است .


بهتاج با بیان اینکه سال آینده سال تحول در ورزش قهرمانی و همگانی در استان است افزود : سال آینده تخصیص اعتبار شهرستانی براساس قهرمان پروری و برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی خواهد بود .


مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ، گفت : هرشهرستانی که بیشترین مسابقه یا برنامه ورزشی را برگزار و قهرمان کشوری و آسیایی را معرفی کند بیشترین اعتبار را دریافت خواهد کرد .

 

انتهای پیام/

 

پرداخت 77 میلیارد ریال به هیاتهای ورزشی آذربایجان شرقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۵۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت گفت: بر اساس مصوبه سفر استاندار آذربایجان غربی به این شهرستان عملیات حفر چاه عمیق برای آبیاری زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت آغاز شد.    محمدزاده گفت: برای حفر این چاه عمیق ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است که در مدت ۲۰ روز عملیات حفر این واه به پایان خواهد رسید.    رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پلدشت خاطر نشان کرد: بعد از اتمام عملیات حفر چاه. اداره کل ورزش و جوانان استان برای لوله کشی دور ورزشگاه انقلاب جهت آبیاری چمن ورزشی ۶۰۰ میلیون تومان دیگر هزینه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است