Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا راحتی شامگاه جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 16 امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 10 مسیر مرنجاب گزارش شد که نیروهای فوریت های پزشکی با یک دستگاه آمبولانس به سرعت در محل سانحه حاضر شدند.
وی افزود: یکی از سرنشینان خودرو که گمان می رفت از ناحیه سر ضربه خورده است، به بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام شد و 2 آسیب دیده دیگر این سانحه پس از اقدام های درمانی با یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل انتقال یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفته گذشته نیز واژگونی یک دستگاه خودرو در این مسیر یک کشته و چهار آسیب دیده به جا گذاشت.
بر اساس آمار اعلامی جمعیت هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آران و بیدگل، بیش از 100 نفر از ابتدای سال جاری تا کنون در اثر سانحه های رانندگی در مسیر مرنجاب آسیب دیدند.
منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب به طور میانگین هفتگی 2 هزار و 500 نفر بازدید کننده دارد و بیش از 50 کیلومتر از مسیر آن خاکی و دارای پیچ های خطرناک است.
کویر مرنجاب واقع در شمال شهرستان آران و بیدگل با 850 متر ارتفاع از سطح آب های آزاد یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور محسوب می شود که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله و دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد

 به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی از زخمی شدن بن گویر وزیر امنیت ملی اسرائیل در اثر واژگون شدن خودرویش و زخمی شدن او خبر دادند.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که بن‌گویر در پی واژگونی خودرو در یک سانحه رانندگی به بیمارستان  عساف هروفیه در نزدیکی تل آویو منتقل شد.

یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی ایتامار بن‌گویر وزیر امنیت ملی در یک سانحه رانندگی در نزدیکی محل وقوع عملیات ضدصهیونیستی در رمله واژگون شد.

شبکه 13 تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد: ایتامار بن گویر وزیر امنیت ملی پس از واژگونی خودروی وی در رمله مجروح شد و به بیمارستان منتقل شد.

براساس گزارش رسانه‌های عبری خودروی بن گویر در مسیر خود برای حضور در محل وقوع عملیات ضدصهیونیستی در رمله، دچار سانحه شد.

شبکه کان نیز گزارش داد، خودروی وزیر ایتامار بن گویر از چراغ قرمز عبور کرد؛ این امر باعث تصادف و واژگونی خودرو شد.

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • خودروی وزیر افراطی اسرائیل از چراغ قرمز عبور کرد و واژگون شد/بن گویر روانه بیمارستان شد
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل