Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان گفت: تیپ هزار شهید ۳۹۲ زرهی ارتش دشت آزادگان خدمت به زائران را افتخار خود می داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: این تیپ در دهلاویه، یادمان شهید دکتر مصطفی چمران و شهدای دشت آزادگان میزبان زائران است و در کنار یادمان، نمایشگاه های زرهی و ادوات تیپ ۳۹۲ و نیز نمایشگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان زائران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان همچنین در ادامه اظهارات خود بیان داشت: تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش در پادگان میشداغ که یکی از نماد ها و مظاهر بی بدیل دفاع مقدس است، با اجرای عملیات کماندویی توسط تکاوران ارتش و اجرای آتش های مختلف سبک، نیمه سنگین و سنگین صحنه هایی از دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و شهدا را برای زائران به تصویر می کشند.سرتیپ دوم سلیمانی گفت: تیپ هزار شهید ۳۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه و در خط رزمندگان و شهدایش آماده دفاع از حریم ایران اسلامی خواهد بود و این آمادگی را به محضر رهبر عزیز و ملت شریف ایران عرضه داشته و به آن افتخار می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند

سرتیپ الکساندر فومین این سخنان را شامگاه پنجشنبه در آیین گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران که با حضور سفیر کشورمان و همچنین برخی مقامات نظامی کشور روسیه و تعداد قابل توجهی از وابستگان نظامی کشورهای مختلف در مسکو برگزار شد، بیان کرد.
معاون وزیر دفاع روسیه با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران از کشور خود دفاع می‌کنند و امنیت را برای کشور خود به ارمغان می آورند و ضمانت اساسی برای استقلال و پیشرفت کشور خود هستند.

شراکت راهبردی ایران و روسیه در بسیاری از حوزه‌ها
فومین در بخش دیگری از سخنان خود به سیر توسعه مناسبات روسیه و ایران در بخش‌های مختلف اشاره کرد و گفت:‌ ملت های روسیه و ایران روابط قدیمی و مستحکمی دارندد. دوستی بین آنها در حال توسعه و ادامه است و شراکت راهبردی در بسیاری از زمینه ها دیده می‌شود که یکی از حوزه‌های تعامل در حوزه دفاعی است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • موج نوی سینمای دفاع مقدس
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • تقدیر از تصویربردار خبرگزاری مهر در مراسم شکرانه خدمت زائران
  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • معاون وزیر دفاع روسیه: نیروهای مسلح ایران، آمادگی و قاطعیت خود را ثابت کردند
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار و آمادگی هستند
  • مراکز هسته‌ای کشور در امنیت کامل/ آمادگی مقابله با هرگونه تهدید رژیم صهیونیستی را داریم
  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • آمادگی یگان‌های نظامی و انتظامی در خراسان شمالی
  • آمادگی ارتش برابر دشمن در حال ‌افزایش است