Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات گیلان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی رسانه در جامعه موجب تربیت فردی و اجتماعی می‌شود گفت: تاثیرگذاری رسانه‌ای در استان گیلان نیازمند انسجام و همدلی است. ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ استانها گیلان نظرات

حجت‌الاسلام سیدعبدالباقی اسحاقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با اشاره به اینکه موسسه خانه مطبوعات سرکشی و بازدید از دفاتر خبرگزاری‌های استان را از مدتی پیش در استان آغاز کرده است اظهار داشت: بازدید از مجموعه رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های خبری نیز در استان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره موسسه خانه مطبوعات استان گیلان با بیان اینکه این اقدام با هدف ایجاد تعامل مطلوب بین رسانه‌ها و خانه مطبوعات استان شکل می‌گیرد تاکید کرد: مطبوعات و رسانه‌ها در جامعه امروز وظایف گسترده و به‌هم پیوسته‌ای را دارند.

اسحاقی خبرسازی، انتقال پیام و منبع خبر بودن را از خصوصیات رسانه‌ها عنوان کرد و با اشاره به اینکه علاوه بر مسئولیت خبررسانی، رسانه‌ها وظیفه فرهنگ‌سازی در جامعه را دارند افزود: فرهنگ‌سازی رسانه در جامعه موجب تربیت فردی و اجتماعی می‌شود.

رئیس هیئت مدیره موسسه خانه مطبوعات استان گیلان با بیان اینکه رعایت عدالت و صداقت عاملی ضروری در فعالیت رسانه‌ای محسوب می‌شود اعلام کرد: فعالیت‌ رسانه‌ای رسالتی خطیر و بزرگ در جامعه کنونی محسوب می‌شود.

اسحاقی موسسه خانه‌ مطبوعات را تشکلی مردمی نام برد و با تاکید بر اینکه این موسسه در استان گیلان سابقه زیادی دارد اظهار داشت: خانه مطبوعات استان گیلان از با سابقه‌ترین موسسات خانه مطبوعات در سطح کشور است.

رئیس هیئت مدیره موسسه خانه مطبوعات استان گیلان با تاکید بر اینکه این موسسه با مشکل مالیاتی مواجه است بیان کرد: تمامی حساب‌های مالی موسسه خانه مطبوعات استان گیلان شفاف و مشخص است.

وی این موسسه را جایگاهی فرهنگی برای اجتماع اصحاب رسانه استان گیلان دانست و با اشاره به اینکه این موسسه با هدف ایجاد اتحاد میان اصحاب رسانه فعالیت می‌کند تصریح کرد: تاثیرگذاری رسانه‌ای در استان گیلان نیازمند انسجام و همدلی است.

اسحاقی با بیان اینکه جامعه با توجه به شرایط سیاسی کنونی نیازمند دقت و حساسیت در حوزه‌های رسانه‌ای است خاطرنشان کرد: رسانه‌ها به‌درستی می‌توانند با فعالیت مطلوب از ترویج و ایجاد شایعات جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح

R7877/P1357/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه گام نهادن در راه قرآن، باقیات الصالحات است، گفت: هر انسانی که زندگی خود را با قرآن تطبیق دهد، گمراه نخواهد شد.

مالک رحمتی، چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ماه، در آیین تجلیل از مربیان یک موسسه فرهنگی قرآن و عترت ضمن گرامیداشت مقام معلم گفت: گفتمان و اندیشه‌های انقلاب اسلامی را که توسط شما فعالان فرهنگی در جامعه تبلیغ می‌شود، مدیون و مرهون استاد شهید مرتضی مطهری هستیم.

وی افزود: نقش استاد مطهری در روزآمد کردن اندیشه‌های اسلامی بویژه تبیین نظری نظام جمهوری اسلامی در میان اقشار مختلف مردم بی‌بدیل است. شهید مطهری با قلم، فکر و در نهایت با شهادت خود ارزش‌های انقلاب اسلامی را در جامعه ساری و جاری کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه قرآن معجزه الهی است و هیچ تحریف و شکی در آن راه ندارد، خاطرنشان کرد: فردی که زندگی خود را در ساحت‌های مختلف، با قرآن تطبیق دهد و در زمینه‌های حفظ، قرائت و تفسیر قرآن کریم گام بردارد، گمراه نخواهد شد. 

وی ادامه داد: خوشا به سعادت شما عزیزان که مربی قرآن و ادامه دهنده رسالت پیامبر اکرم اسلام(ص) در تبیین و گسترش مبانی و مفاهیم این معجزه الهی هستید.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی با ابراز خرسندی از حضور خود در موسسه فرهنگی قرآن و عترت حورای بهشتی، گفت: گام نهادن در راه قرآن باقیات الصالحات است و بدون شک با اخلاص مربیان این موسسه، انسان‌های بزرگی تربیت و به جامعه تحویل داده خواهد شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در زندگی قرآنی، گمراهی راه ندارد
  • کانال‌های خبری، مجوز بگیرند
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • کانال های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • گردانندگان کانال‌های خبری برای دریافت مجوز قانونی اقدام کنند
  • مکتب «گل آقا» در بخش طنزپردازی امروز پیاده سازی شود
  • نارضایتی وزیر ارشاد از وضعیت روزنامه‌نگاران حوزه طنز
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام