Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@21:11:11 GMT

میتسوبیشی در فکر تولید کراس اوور جدید! +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۶۵۴۸

میتسوبیشی در فکر تولید کراس اوور جدید! +عکس

خبرگزاری میزان- شرکت خودروسازی میتسوبیشی خود را مهیای تولید محصولی جدید در کلاس شاسی‎بلند و کراس اوورها می کند.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، شرکت خودروسازی میتسوبیشی ژاپن به عنوان شرکتی شناخته می‎شود که در کنار مدل های اصلی خود برای تولید انبوه و حضور قوی در بازار، از تولید محصولات دارای عملکرد حرفه ای و اسپرت کوپه نیز دریغ نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال این شرکت پس از گذراندن یک برهه زمانی ناموفق در گذشته، به روزهای خوب خود برگشته است و مصداق آن را می توان در تمرکز این شرکت بر روی مدل های محبوب و پرفروش خود در بازار های مختلف از جمله کشور خودمان دید.

«سوکیشیرو کونیموتو» مدیر بخش طراحی میتسوبیشی به تازگی از برنامه‎های این شرکت که شامل تمرکز بر روی تولید خودروهای شاسی‎بلند و تولید یک محصول کراس اوور جدید در آینده نزدیک می شود خبر داده و گفته است: "این هدف را باارزش می دانیم چرا که امروزه بازار شاسی‎بلندها به خصوص اروپا و چین از رونق زیادی نسبت به گذشته برخوردار است و حضور محصولی جدید در این بازارها می تواند میزان فروش ما را بالا ببرد."

پیش‎بینی می‎شود که محصول جدید میتسوبیشی جدای از متناسب بودن برای اراضی نوردی (آفرود)، جانشینی برای مدل «Montero» باشد. فروش این محصول در بازار امریکا متوقف شده است و در چین نیز با نام «Shogun» به فروش می رسد.

با توجه به اتحاد رنو-نیسان-میتسوبیشی کارشناسان از احتمال فراوان بهره‎مندی این محصول جدید میتسوبیشی از قطعات محصولات نیسان سخن می گویند و آن را رقیبی برای مدل های تویوتا 4Runner، جیپ رنگلر و فورد برونکو می دانند. البته هنوز مبهم است که آیا این شاسی‎بلند به صورت تمام آفرود است یا در سطوح پایین تر قرار می گیرد.

مدیر بخش طراحی میتسوبیشی با وجود اینکه در ارتباط با تاریخ معرفی این محصول سخنی به میان نیاورد، از پیشرفت مراحل طراحی و همچنین هیبرید بودن آن خبر داد.

ناگفته نماند که میتسوبیشی موتورز در سال 2016، 34% از سهام خود، که بیشترین سهم موجود در اختیار یک نفر است، را به شرکت رقیب خود «نیسان» واگذار کرد و در حال حاضر تحت کنترل نیسان است. فعالیت‌های میتسوبیشی در عرصه‌های مختلف از جمله خودروسازی، هواپیماسازی، بانکداری، صنایع اتمی، الکترونیک، بازرگانی و… جریان دارد و در حال حاضر شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز در ایران به حساب می آید.

 

منبع: خودروکار

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی

تحلیل‌های مستقل نشان داد که جدیدترین گوشی‌های هوشمند هواوی، مجهز به مدلی از پردازنده پیشرفته ساخت چین هستند که سال گذشته رونمایی شد و توانایی این شرکت چینی برای حفظ تولید تراشه جنجالی را منعکس کرد.

به گزارش ایسنا، سری پورا ۷۰ (Pura ۷۰) که هفته گذشته توسط هواوی معرفی شد، مجهز به پردازنده Kirin ۹۰۱۰ است که در بررسی این دستگاه توسط شرکت مشاوره تِک اینسایتس، مشاهده شد. این یک نسخه جدیدتر از محصول Kirin ۹۰۰۰s است که توسط شرکت تراشه سازی SMIC برای گوشی «میت ۶۰ پرو» ساخته شد و باعث نگرانی مقامات آمریکایی شد که از نظر آنها، تراشه هفت نانومتری، فراتر از توانمندیهای چین است.

هواوی از زمان معرفی مدل «میت» در اوت سال گذشته، حیات دوباره را تجربه کرده و سوار بر موج ستایش از توانایی این شرکت برای تحقق نیمه رسانای پیشرفته با وجود تشدید محدودیتهای صادرات فناوری آمریکا شده است.

طبق آمار بازار که توسط تحلیلگران جفریز بررسی شده است، سری پورا ۷۰، در مدت دو روز از آغاز عرضه، به فروش رسید. مقامات آمریکایی اکنون سرگرم ارزیابی تحریم‌های بیشتر برای مهار این شرکت و بلندپروازیهای چین در عرصه ساخت نیمه رساناها هستند.

شرکت تِک اینسایتس اعلام کرد کاملا مطمئن است مدل پورا، حاوی پردازنده Kirin ۹۰۱۰ هواوی است که با فناوری پیشرفته تر از فرآیند تولید هفت نانومتری مرسوم شرکت SMIC تولید شده است.

لاین «پورا» که سابق بر این به عنوان «سری پی» شناخته می شد، معمولا به دلیل قابلیتهای قدرتمند دوربین، پرفروش بوده اند. فراهم کردن یک گزینه جدید برای کاربران چینی، فشار بیشتری بر فروش آیفون می آورد که تا سپتامبر، خبری از مدل جدید آن نیست. بانک جفریز اعلام کرد هواوی احتمالا سهم بازار بیشتری را در آستانه جشنواره فروش ۱۸ ژوئن، کسب خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برای هواوی، این گام دیگری به سوی بازسازی کسب و کار مصرف کننده است که با تحریم‌های دوران ترامپ، نابود شد. این شرکت از نظر سهم بازار چین در سه ماهه اول امسال، با اپل برابری کرد که نشان دهنده ضعیف شدن سهم سازنده آیفون در این بازار طی ماههای اخیر بوده است.

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • پهپاد ارزان قیمت راهی بازار مصرف می شود
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • تولید محصول دانش‌بنیان نیروگاهی باهدف جلوگیری از خروج ارز
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)