Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خبرگزاري رويترز خبر داد که :آلمان، فرانسه و انگليس تحريم‌هايي جديد براي نگاه داشتن ترامپ در برجام ارائه کرده اند.

به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، آلمان، فرانسه و انگليس به منظور ترغيب «دونالد ترامپ»، رئيس‌جمهور آمريکا براي ماندن در توافق هسته‌اي ايران و گروه 1+5 به اتحاديه اروپا پيشنهاد داده‌اند تحريم‌هايي جديد عليه ايران اعمال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خبرگزاري رويترز با گزارش اين خبر افزود، تحريم‌هاي پيشنهادي سه کشور اروپايي، افراد دخيل در برنامه موشکي ايران و فعاليت‌هاي تهران در سوريه را هدف خواهند گرفت.
اين خبر در حالي روز جمعه اعلام شده که مقام‌هاي کشورهاي طرف توافق هسته‌اي با ايران شامل آمريکا، روسيه، انگليس، آلمان و فرانسه امروز در هتل «پله کوبورگ» شهر وين، پايتخت اتريش يازدهمين نشست کميسيون مشترک برجام را برگزار کردند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی

به گزارش صدای ایران،وزارت امور خارجه انگلیس روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که دو نفر و چهار شرکت مرتبط با شبکه تولید پهپاد در ایران را به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرده است.

بر اساس این بیانیه سید محسن وهاب زاده مقدم، عباس عبدی، شرکت دانش‌بنیان شرق، پیشرو صنعت آسمان شریف، الوند موتور و موج گستر آسمان پرواز تحریم شده‌اند.


دیگر خبرها

  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • تحریم های جدید انگلیس علیه صنایع نظامی ایران / اسامی
  • تداوم سریال تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران
  • تداوم تحریم‌های انگلیس علیه صنایع نظامی ایران
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی