Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سازمان عفو بین الملل از شکنجه یک زندانی محکوم به اعدام از سوی رژیم بحرین خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، سازمان عفو بین الملل امروز جمعه از شکنجه Torture یک زندانی Prisoner بحرینی خبر داد.
این شهروند بحرینی به اتهام تشکیل یک هسته تروریستی به اعدام execution محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک دادگاه کیفری روز ۳۱ ژانویه "علی العرب" و یک شهروند بحرینی دیگر را به مرگ محکوم کرد.
در جریان دادگاه، ده‌ها نفر دیگر به زندان‌های طولانی مدت و سلب ملیت محکوم شدند. سازمان عفو بین الملل می‌گوید اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد العرب به مدت یک هفته هر شب مورد شکنجه قرار گرفته است.
کشور پادشاهی بحرین از زمان سرکوب تظاهرات وسیع در حمایت از تغییرات دموکراتیک، صحنه تنش‌های پراکنده است. گروه‌های مخالف منحل و ده‌ها دگراندیش بازداشت شده اند یا از آن‌ها سلب تابعیت شده است.
سازمان‌های دفاع از حقوق بشر پیوسته بی عدالتی حاکم بر دادگاه‌های بحرین را محکوم کرده اند. زمام امور در بحرین در دستان اقلیتی سنّی است در حالیکه اکثریت جمعیت این کشور را شیعیان تشکیل می‌دهند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۶۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 177 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1418 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد
  • حمایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از دانشجویان آمریکایی
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • هادی چوپان برای توماج صالحی درخواست عفو کرد
  • عفو بین‌الملل سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • عفو بین‌الملل: اسرائیل با استفاده از «مهمات ساخت آمریکا» مرتکب «جنایات جنگی» می‌شود