Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@04:47:44 GMT

همایش بزرگ چوگان اسب و انسان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۷۲۸۶

همایش بزرگ چوگان اسب و انسان برگزار شد

مراسم اختتامیه همایش چوگان استان آذربایجان شرقی به عنوان انسان اسب چوگان و با حضور معاونت اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات چوگان استان در باشگاه سوارکاری سهند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رشید شه‌شهی رئیس هیات چوگان استان با توصیف تاریخچه چوگان در ایران باستان گفت: چوگان ورزشی باستانی است که متاسفانه با بی‌مهری‌ها در حال از بین رفتن بود که با حمایت سرمایه‌‌‌داران و با تدبیر مسئولان ذیربط این ورزش باستانی ثبت شد و برای اولین بار در شمال غرب کشور در باشگاه سوارکاری سهند در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که با استقبال سوارکاران، چوگان‌بازان و اسب دوستان همراه بود برنامه‌‌های مختلف و مهیج که از جمله تیراندازی و حرکات نمایشی و به حالت نمادین مسابقه چوگان برگزار شد.

در پایان مراسم به سوارکاران و چوگان‌بازان منتخب جوایزی اهدا شد و در بین تماشاگران حاضر در باشگاه نیز به قید قرعه جوایزی اهدا شد. 

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از همایش بزرگ تای چی ووشو در بوستان ملت
  • همایش کاروان‌های حج تمتع در قم برگزار شد
  • تجلیل از طلاب ممتاز و نمونه استان یزد
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • شیراز میراث‌دار فرهنگ غنی و شهر انسان‌های معتدل است
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • مصاف سوارکاران مازندران در سواحل بابلسر
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • همایش بین‌المللی معماری دست‌کند کشور در لرستان برگزار می‌شود