Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@10:47:58 GMT

گردهمایی رزمندگان گردان ابوذر گتوند برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۷۲۸۹

گردهمایی رزمندگان گردان ابوذر گتوند برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایرنا در این گردهمایی که با حضور فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس گتوند در سالن ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد شرکت کنندگان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید میثاق کردند.
مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این آئین در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس این گردهمایی ها را گامی در راستای تجدید میثاق با آرمان های شهدا برشمرد و گفت:پیروزی ما در جنگ تحمیلی حاصل شجاعت ، جانفشانی شهدا و رزمندگان بوده و اینک باید تلاش کرد تا ایثار و وفاداری به نسل آینده منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار مرتضی قربانی افزود: حیف است این نظام که با ابهت و کرامت در مقابل دشمنان شرق و غرب ایستاده است،ایثارگری و شجاعت رزمندگان آن گرامی داشته نشود.
مشاور فرمانده سپاه با بیان اینکه امروز ایران با سربلندی در مقابل دشمنان ایستاده و حتی یک وجب از خاک کشورمان را نتوانستند تصرف کنند گفت: رزمندگان اسلام اینک در کشورهای فلسطین، یمن، عراق، لبنان، سوریه و افغانستان روبروی دشمنان ایستاده اند و با استکبار مبارزه می کنند.
سردار قربانی به آسیب های فضای مجازی و شبکه های انحرافی غرب نیز اشاره کرد و افزود: دشمنلن ایران اسلامی در تلاش اند تا با این ابزار به نظام آسیب وارد کنند اما هرگز موفق نخواهند شد اما باید مراقب بود.
وی در پایان افزود: جوانان باید با استفاده از ظرفیت رسانه ها و شبکه های مجازی علیه دشمنان ایران اسلامی پاتک بزند و فرصت را از دشمنان بگیرند.
به گزارش ایرنا، اجرای سرود ، سخنرانی،مداحی، پخش کلیپ و خاطره گویی از دیگر برنامه های این مراسم بود.
مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال استان خوزستان 347شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.
7467/6068
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای خوزستان اظهار کرد: کنگره ملی شهدا در واقع موهبتی بود که از طرف خداوند به خوزستان داده شد و چون ماهیت آن با اخلاص و در راه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بود، شکوه و تجلی الهی یافت و موظف هستیم از این تلاش و مجاهدت قدردانی کنیم.

وی افزود: اگر ما هم از دست‌اندرکاران این کنگره که موجب شادی روح شهدای گرانقدر و رضایت خانواده‌های معظم شهدا شد، تشکر نمی‌کردیم بی شک اجر و پاداش آنها نزد خداوند متعال محفوظ بود که ارزش آن از هر چیزی بالاتر است.

حسینی محراب ادامه داد: خوزستان مرکز تشیع است که با خون شهدا عجین شده و این امر باید به رخ همگان کشیده می‌شد و در حقیقت این شهدا بودند که با نثار جان خود میهن اسلامی و انقلاب را صیانت کردند.

استاندار خوزستان گفت: هر زمانی که توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی فزونی یافته است یاد شهدا همه این نقشه‌های شوم را خنثی کرده که نمونه آن تفحص و کشف پیکر مطهر شهدای غواص بود که روحیه و انرژی عظیمی در سطح جامعه ایجاد کرد.

کد خبر 6063698

دیگر خبرها

  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • یاد شهدا همواره موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شده است
  • آیا همه رزمنده‌ها روزه می‌گرفتند؟
  • «اروند» دریایی که حال و هوایش فرق می‌کند
  • تحویل سرخ سال ۶۷ روی جاده ام‌القصر/ مصداق «احسن الاحال» را در سیمای رزمندگان می‌دیدیم
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • رزمندگان زنجانی با غیرت و سخت‌کوش بودند