Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@06:08:26 GMT

بر بازار عید نظارت کامل داریم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۷۳۰۲

بر بازار عید نظارت کامل داریم

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، مهدی مجیدی معاون اداری مالی فرمانداری این شهرستان، در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن روابط عمومی برگزار شد، گفت: «بر حسب سیاست های ابلاغی و همچنین به منظور رفاه حال شهروندان، تمام ابزارهای لازم برای نظارت بر بازار جهت کنترل قیمت ها در ایام تعطیلات عید، به کار گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «تمامی بازرسین موظف هستند تا در ایام عید، هم در جهت رفاه حال مسافرین نوروزی و هم شهروندان ری، به طور دائم بازار را مورد رصد خود قرار دهند تا خدای نکرده، سودجویی قصد سوء استفاده نداشته باشد.»

مجیدی با تاکید بر این که امسال نمایشگاه فروش بهاره در موعد مقرر برگزار شد، گفت: «امسال به هیچ عنوان اجازه تمدید نمایشگاه بهاره را ندادیم تا سایر صنوفی که خدمات شان به نوعی با عید نوروز سر و کار دارند، متضرر نگردند. همچنین به شهرداری ها تاکید شد تا با هرگونه نمایشگاه غیرمجاز برخورد کند.»

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • وزیر صمت: حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است/ اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند