Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@09:56:33 GMT

دمای هوای مازندران تا 17 درجه کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۷۵۶۹

هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که به دنبال ورود یک سامانه سرد و بارشی از عصر امروز جمعه ، دمای هوای مناطق مختلف استان بین 3 تا 17 درجه در روز شنبه کاهش می یابد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ایرنا ، هواشناسی مازندران همچنین وزش باد تند و بارش برف را در مناطق کوهستانی استان در روز شنبه پیش بینی کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول پیش بینی سه روزه دمای هوای مازندران هم نشان می دهد که بیشترین کاهش دما در این مدت مربوط به پلسفید با 17 درجه است و کم ترین کاهش دما هم با 3 درجه در نوشهر و رامسر در غرب استان رخ می دهد.
بیشینه هوای ساری مرکز مازندران هم روز شنبه با 7 درجه کاهش نسبت به روز جمعه به 11 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.
بر اساس پیش بینی هواشناسی ، با توجه به احتمال بارش برف در مناطق کوهستانی در 24 ساعت آینده ، دمای هوا در برخی از این مناطق روز یکشنبه زیر صفر می رود که بیشترین کاهش مربوط به بلده در شهرستان نور با 5 درجه سانتی گراد زیر صفر خواهد بود.
پیش از ورود سامانه بارشی و سرد ، مازندرانی ها به مدت 48 ساعت هوای گرم و آفتابی را تجربه کرده بودند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۷۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم هوای گرم تا روز چهارشنبه در تمامی مناطق استان اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی در روز پنجشنبه بر میزان ابرها افزوده شده و به ویژه در مناطق مرکزی استان وزش باد تند انتظار می رود.

وی افزود: ازحوالی ظهر جمعه با نفوذ سامانه ناپایدار جوی به منطقه و همراهی با شرایط فصلی و محلی، در اکثر مناطق استان بارش باران توام با رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با بیان اینکه با توجه به رگباری بودن بارندگی، سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست، ادامه داد: در مدت فعالیت این سامانه کاهش دمای هوا نیز از پدیده‌های دیگر خواهد بود.

کوهی خاطرنشان کرد: فعالیت این سامانه تا اواخر وقت شنبه تداوم خواهد داشت، همچنین تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش‌بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 6092382

دیگر خبرها

  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • پیش بینی بارش سنگین باران در برخی استان‌ها تا خرداد
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • تداوم هوای گرم تا چهارشنبه در اردبیل
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود