Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره انتشار بند‌های قرارداد کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار کرد:در هیچ جای دنیا چنین قراردادی با یک مربی نمی‌بندند که هزینه درمان خانواده سرمربی و دیگر هزینه‌های شخصی را فدراسیون فوتبال تقبل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فوتبال حرفه‌ای باب نیست که آپشن‌های زیادی در قرارداد سرمربی تیم ملی بگذارند.

افراد غیرحرفه‌ای با کی روش قرارداد بستند

او ادامه داد: زمانی که با یک مربی قرارداد می‌بندند پاداش هم در نظر می‌گیرند، اما گذاشتن آپشن‌های زیاد در قرارداد اقدام غیرحرفه‌ای است. آن‌هایی که قرارداد با کی روش بستند افراد غیرحرفه‌ای بودند که چنین قراردادی با او منعقد کردند.

جزئیات قراداد کی روش مورد بحث کریمی است

عزیزی بیان کرد: طبیعی است که کی روش به علت کسب نتایج خوب در تیم ملی باید پاداش بگیرد و علی کریمی با این قضیه مخالفتی ندارد بحث کریمی، جزئیات قرارداد سرمربی تیم ملی است که فدراسیون فوتبال هزینه درمان خانواده این مربی را برعهده گرفته است. فدراسیون فوتبال همه چیز را در اختیار کی روش قرار داده است. تیم ملی با هدایت کی روش برای دومین بار متوالی به جام جهانی می‌رود و او خدمات زیادی به فوتبال ایران کرده است، اما نحوه قرارداد بستن با این مربی درست نبوده است.

هزینه‌های شخصی کی روش برعهده فدراسیون فوتبال نیست

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال با همه شرط‌های کی روش موافقت کرد و این نشان می‌دهد که مسئولان فوتبال با نحوه قرارداد بستن با یک مربی آشنا نیستند و نمی‌دانند چطور باید مفاد قرارداد را تنظیم کنند. هزینه‌های شخصی کی روش برعهده فدراسیون فوتبال نیست و هر بار این مسائل گفته می‌شود، اما ترتیب اثر داده نمی‌شود. مسئولان فوتبال خیال می‌کنند اگر شرط‌های کی روش را نپذیرند او قهر می‌کند و از تیم ملی جدا می‌شود. هر مربی غیر از کی روش هم بیاوریم باید حرفه‌ای قراردادش را ببندیم. در زمان عقد قرارداد هر کدام از طرفین شرایط خاص خود را دارند و این درست نیست که یک طرف قضیه کوتاه بیاید و حرف اول و آخر را سرمربی تیم ملی بزند.

نحوه عقد قرارداد دوباره با کی روش مهم است

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره تمدید قرارداد کی روش تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بیان کرد: هیچ شخصی مخالف تمدید قرارداد با کی روش نیست چرا که تیم ملی با هدایت این مربی نتایج خوبی گرفته است و او فوتبال دفاعی ما را درست کرد. تمدید قرارداد با کی روش منطقی است، اما نحوه عقد قرارداد با این مربی هم اهمیت دارد. طرفین باید شرایطشان را بگویند نه اینکه هر چی کی روش گفت، فدراسیون فوتبال گوش کند. زمانی کی روش درخواست تغییر دبیر کل را به مسئولان داد که این موضوع جزء وظایف سرمربی تیم ملی نیست. مسئولان فوتبال ما نمی‌دانند که به چه صورت باید قرارداد ببیندند. همه فوتبالیست‌ها در جهان آپشن‌هایی در قراردادشان وجود دارد، اما بیمه عمر و خدمات درمانی به خانواده نباید در قرارداد قرار بگیرد. گل زدن جزء آپشن‌های فوتبالیست‌های ما است که در هیچ جای دنیا چنین امتیازی به بازیکنان داده نمی‌شود. اگر براساس تعداد گل‌های یک بازیکن به او پاداش بدهند در آن صورت او دیگر به هم تیمی‌های خود پاس نمی‌دهد و فقط خودش دوست دارد گل بزند تا پول بیشتری دریافت کند.

پیشکسوت فوتبال درباره ارزیابی اش برای استفاده مربیان داخلی از تجربیات کی روش گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال نتوانستند از این موضوع استفاده کنند که از کی روش بخواهند تا تجربیات خود را در اختیار مربیان ایرانی بگذارد. جلسات هم اندیشی میان کی روش و مربیان لیگ برتر چند سالی است که برگزار نمی‌شود و نمی‌دانم کدامیک از طرفین موافق برگزاری این جلسات نیست. این جلسات هیچ وقت برگزار نمی‌شود.

دیدار با سیرالئون محک خوبی برای تیم ملی است

عزیزی درباره بازی تدارکاتی تیم ملی ایران با "سیرالئون" تصریح کرد: از این تیم شناختی ندارم، اما با توجه به اینکه تیم ملی با مراکش در جام جهانی بازی دارد، دیدار تدارکاتی با سیرالئون می‌تواند محک خوبی برای ملی پوشان باشد. انتخاب دیدار‌های تدارکاتی از اختیارات سرمربی تیم ملی است و کی روش تشخیص داده که با این تیم آفریقایی بازی کنیم. تیم‌های آفریقایی سطح فوتبالشان یکسان است و برگزاری بازی تدارکاتی با سیرالئون بد نیست.

او ادامه داد: در لیست تیم ملی لژیونر‌ها نبودند و کی روش باید از بازیکنانی همانند جهانبخش، عزت اللهی، پور علی گنجی و مابقی لژیونر‌ها در این بازی تدارکاتی استفاده کند تا محک خوبی در این بازی بخورند.

استقلال امسال با شفر شگفتی ساز شد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال درباره عملکرد تیم‌های لیگ برتری در سال ۹۶ گفت: پرسپولیس یک تنه خوب جلو آمد و در نهایت این تیم می‌تواند قهرمان زود هنگام لیگ برتر شود. استقلال امسال شگفتی خلق کرد و با هدایت شفر قدرتمند ظاهر شد. افسوس که تیام مهاجم آفریقایی اش آسیب دید.

پرسپولیس تنها در کورس قهرمانی بود

او درباره قهرمانی زود هنگام پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس تنها در کورس قهرمانی بود و استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و ذوب آهن نتوانستند با سرخپوشان رقابت کنند. سرخپوشان از نقاط ضعف حریفان خود نهایت استفاده را کردند و در آستانه کسب قهرمانی در لیگ برتر هستند.

عزیزی درباره وضعیت تیم‌های قعر نشین از جمله مشکی پوشان خراسان گفت: تیم‌هایی همانند مشکی پوشان، پدیده، سپیدرودرشت پول ندارند و باشگاه‌های خصوصی از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نیستند و فوتبال دولتی در کشورمان حاکم است.

جذابیت در بازی‌های لیگ وجود ندارد

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: سطح کیفی لیگ هفدهم خوب نیست و پرسپولیس در بالای جدول رقیب ندارد و یکه تازی می‌کند. جذابیت در بازی‌های لیگ شاهد نبودیم.

او در پایان درباره تغییر و تحولات در لیگ هفدهم فوتبال خاطر نشان کرد: فوتبال کشورمان به این صورت است و مربیان به سرعت برق و باد با کسب نتایج ضعیف تغییر می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403

آخرین افزایش قبوض تلفن و برق و گاز چه زمانی بوده است؟

اگر در مورد تعرفه قبوض تلفن، آب، برق و گاز طی سال‌های گذشته تحقیق کنید، خواهید دید زمانی که در سال 1401، قبض برق به‌ازای هر کیلو وات، از 3075 ریال به 4425 ریال افزایش یافت، تا پایان 1402، هیچ تغییراتی در تعرفه این خدمات اعمال نشد.

از این‌رو تمام مردم ایران می‌دانستند که امسال، به‌احتمال زیاد شاهد تغییراتی در تعرفه‌ها خواهند بود. اما مسئله این‌جاست که چه چیز موجب تعجب مردم شده؟ آیا قیمت قبض تلفن ثابت سر به فلک کشیده یا موضوع چیز دیگری است؟

تعرفه خدمات تلفن چطور محاسبه می‌شود؟

برای این‌‌که بتوانید تعرفه‌های جدیدی که جهت پرداخت قبض تلفن ثابت تعریف شده را درک کنید، تصمیم گرفته‌ایم تا نحوه محاسبه عوامل هزینه در قبوض تلفن ثابت و همراه را برای شما آشکار کنیم. دقت داشته باشید که تمام این قیمت‌ها، توسط مخابرات و یک‌سری فرمول خاص حساب‌کتاب می‌شوند.

برای مثال، برای محاسبه مکالمه شهری، از ساعت 8 صبح تا 13 مبلغ 96/19 ریال را درنظر گرفته‌اند. این در حالی ‌است که از ساعت 21 تا 8 صبح و روزهای جمعه و تعطیلات رسمی، این مبلغ به 86/13 ریال تغییر می‌کند.

باید افزود که مکالمه‌های بین شهری تلفن ثابت نیز، طبق مسافت محاسبه می‌شود. برای نمونه، تا 100 کیلومتر در ساعات روز، مبلغ 134 ریال را لحاظ کرده‌اند و همان‌طور که قابل پیش‌بینی است، این رقم در شب کاهش پیدا می‌کند.

آیا در سال ۱۴۰۳ تعرفه تلفن ثابت بالا می‌رود؟

سوالی که قبل ‌از تحویل سال 1403 پرسیده می‌شد، این بود که آیا در سال جدید قرار است پرداخت قبض تلفن ثابت، با ارقام بالاتری تسویه شود؟ اتفاقی که افتاد این بود که اساس‌نامه افزایش قیمت قبض تلفن ثابت، به امضای وزیر صمت رسید.

این یعنی، از امسال، افراد ساکن استان تهران باید مبلغ 20 هزار تومان اضافه‌تر را برای قبوض تلفن ثابت خود پرداخت کنند. البته این نکته را درنظر داشته باشید که قانون جدید، برای شرایط مختلف، تعرفه‌های گوناگونی را ثبت کرده که در ادامه آن‌ها را لیست کرده‌ایم:

افزایش تعرفه در استان تهران، بابت 4444 دقیقه مکالمه، هزینه‌ای معادل 20000 تومان دارد.

افزایش تعرفه برای سایر مراکز استان‌ها به‌ازای حداقل 3333 دقیقه مکالمه 15000 تومان است.

افزایش تعرفه برای سایر شهرها به‌ازای 2666 دقیقه مکالمه معادل 10000 تومان تصویب شده است.

روش‌های پرداخت قبض تلفن ثابت به صورت آنلاین

حال که متوجه شده‌اید قانون افزایش قیمت خطوط تلفن ثابت تصویب شده و از امسال اجرا می‌شود، به‌احتمال زیاد در فکر پیدا کردن روش‌های آنلاین و ساده جهت پرداخت قبض تلفن ثابت هستید. برای این منظور، ما چند راه‌کار کاربردی را برایتان آماده کرده‌ایم:

از اپلیکیشن مخابرات استفاده کنید.

نصب سوپر اپلیکیشن تاپ گزینه مناسبی است.

در ادامه هریک از این موارد را توضیح می‌دهیم.

پرداخت قبض تلفن ثابت با اپلیکیشن مخابرات

اپلیکیشن مخابرات احتمالا اولین راه‌کاری است که به فکر آن خواهید افتاد. چرا که این پلتفرم مخصوص رسیدگی به امور مشتری‌ها طراحی شده و شرایط استفاده از آن، در اختیار همه قرار دارد. برای بهره‌مندی از امکانات این نرم‌افزار، مراحل زیر را دنبال کنید:

اپلیکیشن مخابرات را از بازار یا بسترهای امن دانلود کنید؛

شماره موبایل خود را ثبت کرده و کد ارسال‌شده را وارد اپلیکیشن کنید؛

از پیشخوان، گزینه استعلام و پرداخت قبض را پیدا کرده و آن را انتخاب کنید؛

برای دیدن مبلغ قبض پایان‌دوره یا میان‌دوره، شماره تلفن ثابت خود را ثبت کنید؛

روی پرداخت بزنید و درگاه بانکی مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بعد از پرداخت، تمام جزئیات و مراحلی که طی کردید، به شما نمایش داده خواهد شد.

برای پرداخت قبض تلفن ثابت، سوپر اپلیکیشن تاپ را نصب کنید!

اگر بخواهیم یک شیوه کاربردی‌تر، نسبت به نصب اپلیکیشن مخابرات معرفی کنیم، باید به صحبت درباره تاپ بپردازیم. دقت کنید که در دنیای امروز، فضای تلفن‌های هوشمند برای نصب پلتفرم‌های مختلف محدود است و گاهی کل سیستم، به‌خاطر کمبود فضا دچار اختلال می‌شود.

به همین دلیل، افراد زیادی هستند که در برابر نصب اپلیکیشن مخابرات، آن هم صرفا برای پرداخت قبض خط ثابت خود، مقاومت می‌کنند و ترجیح می‌دهند تا راه‌کارهای دیگر که دارای معایب خاص خود هستند را پیش بگیرند.

حال اگر شما هم در دسته این افراد قرار دارید، اگر بگوییم که با سوپر اپلیکیشن تاپ، در کنار پرداخت قبض تلفن ثابت، می‌توانید از 100 سرویس کاربردی دیگر نیز بهره‌مند شوید، پاسخ‌تان چیست؟ احتمالا چشم‌بسته این پیشنهاد را رد نمی‌کنید و تصمیم به شناخت خدمات کاربردی این پلتفرم خواهید گرفت!

تاپ سوپر اپلیکیشنی است که خدمات خود را در زمینه‌های خودرو، فین‌تک و پرداخت، مسافرت و گردش، پرداخت انواع قبوض و احراز هویت سجام و مواردی از این قبیل در اختیار همه کاربران قرار می‌دهد. بنابراین، پرداخت قبوض تلفن ثابت، تنها یکی از 100 خدمت کاربردی این پلتفرم است. در ادامه نحوه استفاده از سوپر اپلیکیشن تاپ را توضیح می‌دهیم.

چگونه با تاپ، قبض تلفن ثابت را پرداخت کنیم؟

تاپ در کنار تمام مزیت‌هایی که گفتیم، شرایط فعال کردن پرداخت خودکار برای پرداخت تمامی قبوض را داراست. همچنین امکان پرداخت سایر قبض‌های آب، برق و گاز را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. خبر خوب دیگر این است که اگر به هر دلیلی نمی‌خواهید این سوپراپلیکیشن را نصب کنید، می‌توانید با مراجعه به سایت تاپ و درج اطلاعاتی مثل شماره قبض، شناسه پرداخت و شماره تلفن همراه برای پرداخت قبض‌های خود اقدام کنید.

تسویه قبوض در ساده‌ترین شیوه

از زمانی که تعرفه تلفن ثابت تغییر کرد، موضوع نحوه پرداخت قبض تلفن ثابت مطرح شد و با توجه به این‌‌که سبک زندگی‌های امروز، نیاز به صرفه‌جویی زمان و انرژی دارد، اکثر افراد به‌دنبال راه‌کارهای آنلاین، امن و سریع می‌گردند که در این بین، سوپر اپلیکیشن تاپ پلتفرمی است که تحت نظارت بانک مرکزی کشور فعالیت می‌کند و امکان تسویه انواع قبوض را در ساده‌ترین شیوه در اختیار شما قرار می‌دهد.

دیگر خبرها

  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس