Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رضا جباری پیشکسوت ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس درباره دیدار برگشت این تیم مقابل الوصل امارات که با برتری نماینده کشورمان همراه بود، به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه پرسپولیس شرایط خوبی را دارد و فکر می کنم با پیروزی مقابل الوصل شانس صعود به مرحله بعد برای تیم بسیار بیشتر شده و امیدوارم شاگردان برانکو بتوانند در دو بازی باقیمانده نیز در نتیجه گیری موفق باشند و به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنند، چرا که در صعود پرسپولیس شکی نیست، اما عنوان تیم نخست اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری معتقدند پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود خواهد کرد ،اظهار داشت:من فکر می کنم برای این اظهار نظر کمی زود است ،اینکه خواسته قلبی ما نیز است، اما باید ببینیم برانکو برای رسیدن به این مهم آیا ابزار کافی را در اختیار دارد ،بنده معتقدم ۲-۳ بازیکن تاپ که بتوانند در نتیجه بازی تاثیر گذار باشند باید به تیم اضافه شوند.

 هافبک سابق پرسپولیس در ادامه  ودرباره احتمال تقابل پرسپولیس با تیم های عربستانی در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت :من دوست ندارم  این اتفاق رخ دهد، چرا که ما در استادیوم آزادی نمی‌توانیم از این تیم میزبانی کنیم و این به معنای از دست دادن یک امتیاز ویژه است و من امیدوارم پرسپولیس در مرحله بعد که حذفی است ابتدا با یکی از نمایندگان کشورمان و اگر هم نشد،با تیم‌های اماراتی و قطری دیدار کند، به هر حال نکته مهم این است که پرسپولیس از تجربه سال گذشته برای مسابقات امسال به بهترین نحو استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دیدار ملوان و سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میزبانی ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی برنده بازی سپاهان و ملوان در مرحله یک‌چهارم نهایی، در بازی نیمه‌نهایی به مصاف برنده بازی تیم‌های گل‌گهر سیرجان و هوادار خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • اوسمار: امیدوارم هواداران فردا مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند
  • تارتار: از تقابل با سپاهان استقبال می‌کنم
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • ملوان، حریف سپاهان در جام حذفی شد
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس