Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول شهابیان مدیر امور سینمایی حوزه هنری فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اظهار داشت: امسال ۵ فیلم برای اکران نوروزی در استان فارس انتخاب شده است که در میان آن‌ها «لاتاری»، «به وقت شام»، «مصادره»، «لونه زنبور» و «فیلشاه» در ایام نوروز در سینما‌های شیراز اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه لاتاری در سینما سعدی اکران می‌شود، افزود: فیلم سینمایی لاتاری به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی روایت دو جوان است که رویای مشترک برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا را در سر دارند.

شهابیان بیان کرد: «به وقت شام» ابراهیم حاتمی‌کیا نیز در سینما پیام اکران می‌شود، این فیلم درباره داعش و تهدیدات تکفیری‌ها است؛ هادی حجازی‌فر، بابک حمیدیان و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی در آن به ایفای نقش پرداختند.

وی ادامه داد: فیلم مصادره دیگر فیلم نوروزی است که در سینما ایران اکران می‌شود، این فیلم به کارگردانی مهران احمدی روایت اسماعیل، مسئول خرید ساده‌لوح و کم خرد ساواک است که تاوان اشتباهات خود را می‌دهد.

شهابیان با بیان اینکه فیلم لونه زنبور در سینما فلسطین اکران می‌شود، اعلام کرد: “لونه زنبور” فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که داستان دو سارق خرده‌پا را روایت می‌کند که با تحویل گرفتن جعبه‌ای وارد ماجرایی بزرگ می‌شوند.

وی بیان کرد: فیلشاه آخرین فیلم نوروزی است که در سینما شیراز اکران می‌شود، این فیلم تنها انیمیشن سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر بود. 

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان فارس همچنین تصریح کرد:  فیلم‌ « فِراری» و « خرگیوش» هم در لیست اکران قرار دارد و در سینما شیراز اکران می‌شود.
انتهای پیام/ر

اکران نوروزی فیلم‌های برتر جشنواره فجر در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق (ع) امام ششم شیعیان اکران‌های فرهنگی تسلیت این روز با احادیثی از امام صادق (ع)  به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

 در این اکران‌های فرهنگی از احادیث و جملاتی همچون:" خشم کلید همه بدی‌هاست"، "عاقل‌ترین مردم خوش‌اخلاق‌ترین آن‌هاست"،  "شیعیان ما با یکدیگر مهربانند"،  "علم را برای عمل کردن بیاموز" و "شیعه مدیون قال صادق‌هاست" استفاده شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۴ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • بیشترین بارش چهارمحال و بختیاری در اردل با ۱۸ میلیمتر به ثبت رسید
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۳ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • قاچاقچی سوخت در بند قانون تعزیرات