Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس:

گروه سیاست نامه نیوز: منصور حقیقت پور در گفتگو با نامه نیوز درباره اقدام رحیم مشایی در آتش زدن حکم دادگاه حمید بقایی مقابل سفارت انگلستان گفت: به نظرم او کار بسیار زشتی انجام داد و قطعا باید مقامات قضایی کشور در خصوص این اقدام آقای مشایی موضع گیری کنند.

وی اقدام مشایی را ظلم به نظام قضایی و حقوقی خواند و افزود: شخصیت ها و مردان بزرگ و مجتهدی در رأس کار قوه قضائیه هستند و مسئولیت دارند اما مشایی به آنها اتهام می زند که بنا به دستور انگلستان حکم علیه بقایی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتقدم او جسارت و از خطوط قرمز نظام عبور کرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رحیم مشایی فکر می کند هنوز دوره قاجار یا پهلوی است یادآور شد: نباید هر کسی به خود اجازه دهد که از این کارها نسبت به نظام کند. لازم است به طور جد مقامات قضایی درباره این موضوع اقدام عاجلی انجام دهند تا کسی جرأت این تکرار چنین کارهایی را نداشته باشد.

وی ادامه داد: مشایی جلوی سفارت انگلستان می ایستد و می گوید «بنا به دستور این سفارت و وزیرخارجه انگلستان بقایی دستگیر شد». بقایی چه کسی است که بخواهد مسئله برای کشور ایجاد کند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی درباره نامه نگاری های اخیر این افراد گفت: این افراد مدعی هستند نهار و شام را با امام زمان می خورند و به امام زمان دسترسی دارند.

وی افزود: اگر احمدی نژاد از اندیشه خود استفاده می کرد، این اقدامات را انجام نمی  داد. احمدی نژاد در تخیلات خودش سیر می کند و همراه دوستانش دست به خودسوزی و کارهای تأسف بار می زند. هیچ آدم عاقلی چنین کارهایی نمی کند که اینها با ادعای یاران امام زمان بودن مرتکب می شوند.

حقیقت پور درباره تأثیر حرکات احمدی نژاد و رفقایش بر مردم گفت: مردم ما عاقل هستند، وقتی این صحنه ها را می بینند مضحکه می کنند قهقه می زنند و می خندند چون فکاهی و کمدی خوبی برای عید نوروز است.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش رئیس مجلس در تعامل با نمایندگان باید سازنده باشد

منوچهر متکی منتخب مجلس دوازدهم در نشست خبری وحدت برای تحول گفت: مجلس و دولت دو حوزه حکمرانی در این کشور هستند از کار‌های دولت برای ملت تقدیر خواهیم کرد و اگر ایرادی وجود داشته باشد نیز انتقاد خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: موضوع هیات رئیسه و کمیسیون‌ها و ریاست مجلس از موضوعات مهمی است که باید به آن توجه شود بحث ریاست مجلس بسیار مهم است به دلیل نقشی که دارد رئیس مجلس در حوزه تعامل با نمایندگان نقش دارد که باید سازنده و سهم محور باشد یعنی نمایندگان امکان بیان نظرات را داشته باشند.

متکی بیان کرد: نقش دیگر رئیس مجلس ریاست محتوایی است هم در مجلس هم در جایگاهی که به‌عنوان رئیس مجلس حضور دارد. رییس مجلس به عنوان عضو موثر در شورای عالی ملی و شورای هماهنگی سران قوا می تواند اظهار نظر کند و ۳۰ درصد در تصمیمات مجلس سهم دارد در مصوبات شورای عالی سران قوه نیز نقش دارد. البته ترجیح می‌دهم روی مصادیق بعد از افتتاح مجلس نظر دهم.

منتخب تهران در مجلس دوازدهم با بیان اینکه مهمترین رسالت مجلس آینده تصویر جدیدی مبتنی بر امید و استوار بر راهکارهای اجرایی است، گفت: کارکرد کمیسیون‌ها و مجلس پرهیز از انباشت طرح‌ها ‌و مطالبات است. اگر به کارهای اساسی در مجلس نپردازیم درگیر حاشیه می‌شویم. در صورتی که دستگاه اجرایی جایگاه لازم را در اجرا نداشته باشد، باید عملکرد کمیسیون‌های مجلس را بررسی کرد. رئیس مجلس باید از نخبگان و متخصصان کمیسیون‌ها استفاده کند تا تحول‌آفرین باشد.

وی با بیان اینکه اقدامات فراکسیونی در مجلس اهمیت ویژه‌ای دارد، ادامه داد: خرد و مشارکت جمعی در اقدامات فراکسیونی مهم است و در صورت استقبال، فراکسیون وحدت را با هدف بررسی، رأی به طرح‌ها و ‌نظارت بر عملکردها در مجلس تشکیل می دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» صرفاً یک اقدام تنبیهی بود
  • بررسی تاریخی جریان نفوذ در آستانه ادامه پخش سریال سرزمین مادری
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه
  • بهترین همه چیز باید در حرم امام رضا(ع) باشد
  • تعداد خطوط بی‌آرتی اصفهان در دوره ششم شورای شهر ۲ برابر شد
  • (ویدئو) ساعت ۴ صبح مقابل سفارت انگلیس در تهران
  • بیانیه رسمی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص پاسخ به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق
  • سوپر واکنش دیوید سیمن مقابل شفیلد یونایتد در جام حذفی انگلستان (2003/4/13) / فیلم
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • نقش رئیس مجلس در تعامل با نمایندگان باید سازنده باشد