Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@15:44:30 GMT

همه بیانات ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۹۱۹۰

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به مناسبت 25 اسفند ماه سالروز شهادت شهید باکری گفت: این فرمانده جوان، مومن و کاردان در سمت شهرداری ارومیه فعالیت می‌کرد و لازم است که شوراهای اسلامی، شهردارانی کاردان را انتخاب کنند.
وی به میلاد امام محمد باقر(ع) و سالروز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و افزود: باید تاریخ را بخوانیم و بدانیم تا انسان‌های خائن نتوانند خود را در بین مردم موجه نشان ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کوهبنان اظهارکرد: البته هنوز هم ایران نتوانسته از نفت آنچنان که باید، استفاده کند تا درآمد بهتری داشته باشیم.
وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمانیدگان خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: مجلس خبرگان مظهر آمیختگی دین و سیاست است، چون انسان‌هایی عالم و وارسته در این مجلس هستند، لذا تقوا، پرهیر از اشرافگری و ... می‌تواند در موفقیت ما اثرگذار باشد.
حجت‌الاسلام جعفری تأکید کرد: همه باید بیانات و منویات ولی امر مسلمین را سرلوحه کار خود قرار دهند، جوانان کسانی هستند که امام و دفاع مقدس را ندیدند اما با تقوا، سلحشور و پا به کار هستند، لذا دستگاه‌های آموزشی باید در راستای تربیت ایمانی و انسانی تلاش کنند تا مردم نسبت به دین خدا ترغیب شوند.
وی بیان کرد: امام راحل مردم را به وعده‌های الهی امیدوار کرد، لذا باید تلاش شود تا جوانان از مواهب الهی بیشتر و بهتر برخوردار شوند.
منبع: ستاد اقامه نمازجمعه استان کرمان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است