Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شرکت هامون نایزه کاشان در حاشیه این جشن بزرگ فرهنگی اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این بزم فرهنگی اجتماعی در آستانه فرارسیدن نوروز و پس از یکسال تلاش و کوشش کارگران در گردش چرخ اقتصاد کشور با محوریت اهدای کتاب و حمایت از آثار هنری هنرمندان موسسه کاشانه مهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود شریعتی نیاسر، با تاکید بر انجام این اقدام شرکت هامون نایزه با توجه به انتخاب کاشان به عنوان چهارمین پایتخت کتاب ایران و شرکت در پویش فرهنگی اهدای کتاب به عنوان عیدی افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه، اطلاعات عمومی کارگران و رشد سطح معلومات آنها از دیگر اهداف جشن کتاب این شرکت است.

وی سفارش خرید بیش از 300 تابلوی نفیس قلم زنی از مددجویان کاشانه مهر را درراستای حمایت از توان یابان و کارآفرینی برای آنها تاکیدکرد و گفت: بیش از 600 جلد کتاب «تکنوکراسی و سیاستگذاری اقتصادی در ایران» به روایت رضا نیازمند موسس سازمان گسترش و نوسازی صنایع و به قلم علی اصغر سعیدی به خانواده های حاضر در جشن کتاب و کارآفرینی شرکت هامون نایزه کاشان اهداشد.

به گفته وی، رونمایی از تابلوی پرتره وی که توسط هنرمند توانا فاطمه حمامی کشیده شده بود و تقدیر از این توان یاب سفیدشهری از دیگر برنامه های فرهنگی این جشن بزرگ بود.

شایان ذکر است: جشن بزرگ 1400 نفری شرکت هامون نایزه کاشان با حضور دکتر کتابی رییس دفتر نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، سخنرانی خانم معیری از موسسه خیریه کاشانه مهر و سخنرانی رییس اداره ارشاد کاشان با موضوع پایتخت کتاب و سرانه مطالعه در کشور و کاشان و اهدای لوح سپاس به مدیرعامل این شرکت به عنوان واحد صنعتی نمونه در امر فرهنگ سازی مطالعه در سطح کاشان برگزارشد.

شرکت هامون نایزه تولید کننده لوله های چدن نشکن با جدیدترین فناوری روز دنیا است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • راه حل مسائل فرهنگی بازگشت به سیاست و سیاستگذاری
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»
  • تمدید مهلت ثبت نام مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در استان اردبیل
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است