Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:28:15 GMT

400 معلم در آموزش و پرورش ساوه استخدام می شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۹۴۸۳

400 معلم در آموزش و پرورش ساوه استخدام می شوند

ساوه - ایرنا - معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: 400 معلم از طریق آزمون استخدامی برای فعالیت در آموزش و پرورش این شهرستان جذب می شوند.

محمد بهاروند روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: استخدام این تعداد از معلمان با هدف جبران کمبود نیروی آموزشی در مدارس شهرستان ساوه انجام می شود.
وی اظهار کرد: حدود 40 درصد از سهمیه یک هزار نفری اختصاص یافته به استان مرکزی در آزمون جذب معلمان، متعلق به شهرستان ساوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهاروند گفت: نیروهای بومی در این آزمون استخدامی دارای اولویت هستند و تلاش می شود که حداکثر نیروهای مورد نیاز از شهرستان ساوه جذب شوند.
وی افزود: تامین نیروی آموزشی شهرستان ساوه در سال 96 با جدیت از سوی فرمانداری و مسئولان استانی پیگیری و در نشستی که روز دوم اسفند با حضور معاون سیاسی استانداری در ساوه برگزار شد، این امر به عنوان یکی از چالش های حوزه آموزشی ساوه مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار ساوه ادامه داد: زمان و شرایط برگزاری این آزمون استخدامی از طریق رسانه های گروهی اطلاع رسانی می شود.
در شهرستان ساوه، 51 هزار و 39 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که 825 معلم، کار تعلیم و تربیت آنها را بر عهده دارند.
تراکم دانش آموز در مدارس ساوه در هر کلاس به طور متوسط 37 نفر و تعداد مدارس این شهرستان نیز 380 باب است.
امسال، 101 دانش آموز ساوجی موفق به کسب رتبه زیر 2 هزار در کنکور سراسری شدند.
6539/3075

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۹۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر پنجشنبه به اتفاق جمعی از مسئولان این اداره کل از روند برگزاری کنکور در شهرستان‌های بدره و ملکشاهی بازدید کرد و در جریان این بازدید اظهار داشت؛ حدود ۱۵ هزار نفر داوطلب برای پذیرش در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در استان ایلام با هم به رقابت می‌پردازند که از این تعداد آموزش و پرورش استان متولی برگزاری آزمون برای ۵ هزار و ۹۹۰ داوطلب است.

درویشی افزود: نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی، هنر و زبان‌های خارجی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه برگزار می‌گردد.

وی در ادامه تصریح کرد؛ در شش شهرستان آبدانان، دهلران، چرداول، ملکشاهی، ایوان و بدره و در ۴۸ حوزه امتحانی آموزش و پرورش مجری برگزاری این آزمون است.

رییس دستگاه تعلیم و تربیت استان در پایان خاطر نشان کرد؛ از ۵ هزار و ۹۹۰ نفری که آموزش و پرورش میزبان آنان در مرحله‌ی اول آزمون است ۳ هزار و ۷۲۵ نفر دختر و ۲ هزار ۲۶۵ داوطلب پسر هستند.

کد خبر 6088479

دیگر خبرها

  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • بعضی استان‌ها مدرسه اوتیسم ندارند/ نحوه استخدام معلم در مدارس اوتیسم
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند