Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان از کشته شدن سه نفر ‌و مصدومیت 7 نفر در حادثه واژگونی پژو 405 در جاده میناب-بندرعباس خبر داد.

‌به گزارش ایسنا، ‌دکتر امیر حسن اسدی در این خصوص گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز اورژانس 115 بندرعباس و ارائه گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو 405 حامل اتباع افاغنه که قصد ورود غیر قانونی به کشور را داشتند، بلافاصله آمبولانس اورژانس 115 جاده‌ای پایگاه قلعه قاضی، آمبولانس پایگاه شهری بلوار امام حسین(ع) و آمبولانس پایگاه گلشهر به محل فوریت اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان هرمزگان، افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومین با پایگاه هلال احمر نیز جهت انتقال مصدومین هماهنگی به عمل آمد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه 3 نفر از سرنشینان خودرو 405  در محل حادثه قبل از رسیدن آمبولانس، جان خود را از دست دادند و 7 مصدوم، بعد از انجام اقدامات اولیه درمانی در محل، توسط دستگاه آمبولانس‌های اعزامی  اورژانس 115 و آمبولانس هلال احمر، به بیمارستان‌های خلیج فارس و شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش ارسالی از تکنسین‌های اعزامی حال دو تن از مصدومین انتقالی وخیم گزارش شده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای

 جعفر میعادفر در همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی گفت: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی سه هزار و ۳۰۰ پایگاه ، ۵۴ پایگاه اورژانس هوایی ، ۱ میلیون تماس با اورژانس گرفته شده است. 

میعادفر گفت: ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در این بازه زمانی فعالیت داشتند. 

وی افزود: خوشبختانه امسال با همکاری همکاران اورژانس کشور شاهد کاهش ۱۰ درصدی مصدومان ترافیکی در ابتدای سال هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۱۶ کشته و ۲۸ مفقود درپی واژگونی قایق پناهجویان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • واژگونی اتوبوس حامل دانش‌آموزان در اردکان