Web Analytics Made Easy - Statcounter

گناباد-مدیر آموزش و پرورش گناباد از تجهیز مدارس، خانه معلم و یک مرکز رفاهی برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

هادی محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر،در خصوص اقدامات ستاد سفرهای نوروزی اداره آموزش و پرورش گناباد اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده از ۲۸اسفندماه ۱۲ آموزشگاه و ۲خانه معلم  گناباد برای پذیرایی از مسافران نوروزی و معرفی میهمان نوازی مردم گناباد آماده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه اقامت میهمانان در ماندگاری آنها در شهرستان حائز اهمیت افزود: به همین دلیل امسال نسبت به افزایش اماکن اسکان اقدام شده و برای  اولین مرتبه آموزشگاه روستای هدف گردشگری ریاب آماده استفاده میهمانان خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش گناباد ابراز کرد: در سال گذشته برابر گزارش ستاد سفرهای نوروزی شهرستان ۲۵۰ هزار نفر از مناطق گردشگری گناباد دیدن کردند که امسال با تهیه اسکان و تجهیزات مناسب با افزایش دو برابری مسافرین روبرو باشیم.

وی محل ستاد مرکزی اسکان مسافران نوروزی گناباد را در اداره آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: مدارس و مراکز رفاهی شهرستان گناباد از ۲۸ اسفند به طور شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران است و در جلسات توجیهی تاکید شده است همکاران مستقر در ستاد مرکزی و مراکز اسکان ،تکریم لازم از میهمانان را داشته باشند همچنین بنرهای راهنما در ورودی های شهر  نصب می شود تا راهنمایی مناسب تری صورت گیرد.

محمدپور اظهار کرد: بدون شک این اقدام در جهت افزایش رضایت هموطنان، معرفی فرهنگ میهمان نوازی مردم گناباد و معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان به مسافران نوروزی است.

وی تصریح کرد: چهارنفر از همکاران ما از ابتدای شروع اسکان نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی در ستاد مرکزی اسکان شهرستان گناباد خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش گناباد خاطرنشان کرد: نوروز ۹۷ با همکاری شهرداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری گناباد بسته های فرهنگی، بروشور و نقشه هایی برای گردشگران تهیه و به آنان اهدا خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • دریافت شهریه مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تنها براساس کیفیت آموزشی
  • خودروهای پلاک شهرستان چه قدر هوای تهران را آلوده می کنند؟ | تخفیف ۲۰ درصدی برای خودروهای دارای معاینه فنی برتر