Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:شرايط و ضوابط پذيرش، اجرا و آموزش دوره هاي «طرح ولايت» براي تابستان سال ۱۳۹۷ از سوي مركز آموزش هاي آزاد موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره)؛ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، بر اساس اعلام موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني«ره»، كليه سازمان ها و نهاد هاي دولتي، مردمي، دانشگاهي و حوزوي علاقمند  به برگزاري دوره هاي طرح ولايت هستتند، تا پايان وقت اداري 27 اسفند 1396 فرصت دارند، براي ارايه درخواست _ مكتوب_  به اين مركز مراجعه نمايند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دوره هاي طرح ولايت از سال 1375 هر ساله براي هزاران نفر از دانشجويان و طلاب دانشگاه ها و حوزه هاي علميه سراسر كشور برگزار مي گردد.

 

طرح ولايت ويژه اساتيد دانشگاه ها، نخبگان علمي، فرهنگيان، پزشكان و نيز كاركنان بعضي وزارت خانه ها از ديگر دوره هاي  برگزار شده در سال هاي اخير است.

 

محتواي آموزشي ارايه شده در اين دوره ها، سلسله دروس مباني انديشه‌اسلامي است كه شامل شش كتاب با عناوين: معرفت شناسي، خداشناسي، انسان شناسي، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق و فلسفه سياست مي باشد.

در دوره هاي طرح ولايت، تعيين كليه امور محتوايي، اساتيد و برنامه آموزشي بر عهده مركز آموزش هاي آزاد موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) است و كليه امور اجرايي و هزينه ها اعم از تأمين محل اسكان، تغذيه، حمل و نقل، بهداشت و غيره بر عهده مراكز درخواست كننده مي باشد.

 

اين دوره ها 40 روزه مي باشد و در بازه ي زماني 27 خرداد ماه تا 15 شهريور ماه سال 1397 قابل برگزاري است.

 

مراكز و نهادهاي علاقمند به برگزاري اين دوره مي توانند تا قبل از تاريخ مذكور _ 27اسفند 96_  براي اطلاع از كليه شرايط و نحوه برگزاري با مركز آموزش هاي آزاد موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) به شماره تلفن 02532113657 يا 02532113620 تماس و يا  به آدرس قم، بلوار امين، بلوار جمهوري اسلامي،  موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني ره، طبقه همكف- مركز آموزش هاي آزاد (طرح ولايت) مراجعه  نمايند.

 

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۹۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان نایین گفت: دوره آموزشی تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر استان اصفهان به میزبانی نایین با هدف تربیت مربی برای تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر برگزار شد.

محمد زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در نائین اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت مربی کمک‌های اولیه کد ۳ به مدت ۶ روز و به مدت ۴۸ ساعت از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با هدف ارتقای سطح دانش فراگیران و تأمین مربیان مورد نیاز استان اصفهان به میزبانی شهرستان نائین برگزار شد.

وی ادامه داد: ۲۹ نفر از فراگیران که در آزمون ورودی موفق به کسب امتیاز مورد نیاز شده‌اند در این دوره شرکت کردند و در نهایت فراگیرانی که با موفقیت آزمون نهایی را سپری کرده‌اند به عنوان مربی در جمعیت شناخته می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین تاکید کرد: به دلیل اینکه دانش آموختگان و مربیان جمعیت هلال احمر همواره در سطح عموم جامعه به تدریس مفاهیم و دروس کمک‌های اولیه و امدادرسانی در مواقع بحرانی مشغول هستند، لذا ضروری است افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی هلال احمر با لحاظ تمامی ملاک‌های ارزشیابی نمره قبولی بگیرند.

زمانی افزود: مربیان این دوره، قادر خواهند بود دوره امداد و کمک‌های اولیه را تدریس نمایند و در تحقق و پیشرفت شعار هر خانواده یک امدادگر کمک اساسی برای جمعیت باشند.

کد خبر 749108

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون ورود دختران به دوره مامایی در شمال افغانستان
  • صرفه جویی ۴۰ درصدی آب با خشکه کاری برنج
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش، فردا در ۱۱ شهر فارس
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین