Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: پیشنهاد ما این است که وزارت علوم در زمینه پذیرش دانشجو در پردیس های خودگردان به دانشگاه های برتر کشور اختیاراتی اعطا کند.

محمود مدرس هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: ما انتظار داریم وزارت علوم به دانشگاه های سطح یک و برتر اختیاراتی درخصوص نحوه پذیرش دانشجو و اخذ شهریه در پردیس های خودگردان اعطا کند و دانشگاه ها براساس قواعد هیات های امنا این موضوعات را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر چنین موضوعی محقق شود بنابراین شاهد آن خواهیم بود که الگوهای بهتری در زمینه جذب دانشجو و پرداخت شهریه نسبت به روندی که اکنون در کشور وجود دارد شکل گیرد.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان درخصوص پردیس های خودگردان نیز تاکید کرد: در این زمینه نیز لازم است وزارتخانه قوانین جدیدی را تدوین کند و اختیاراتی به دانشگاه ها اعطا شود.

مدرس هاشمی اظهار داشت: درحال حاضر دانشگاه ها اقدام به جذب دانشجو در پردیس های خودگردان می کنند اما این روند باید در آینده تغییراتی داشته باشد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۰۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا

پلیس آمریکا به طور عجیبی یک دانشجوی معترض را در دانشگاه جورجیا دستگیر و بازداشت کرد.

به گزارش مشرق، بازداشت عجیب این دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا در محوطه دانشگاه جورجیا را در ادامه می توانید مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • جشنواره تدریس برتر ساختگاه معلمان قوی برای ایران قوی است
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • حمایت دانشگاهیان مشهد از خیزش دانشجویان آمریکایی