Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری گفت: نقش حوزه علمیه در تمامی مسائل علمی، اجتماعی و سیاسی و... نقش اساسی و بنیادی است و همواره نظرات علما و اندیشمندان حوزه برای این مباحث، محوری بوده است.میرهادی قره سید رومیانی در هفتمین مجمع عمومی انجمن فقه و حقوق اسلامی حوزه علمیه گفت: این مجمع و انجمن که با همت روحانیون خبره و اساتید مجرب حوزه فقه و حقوق تاسیس شد تا کنون دستاوردهای بسیار زیادی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت بالای علمی که این انجمن دارد می‌تواند به بازوی قدرتمندی برای مسائل حقوقی و قضایی کشور تبدیل شود و باید همه از ظرفیت این انجمن استفاده کنیم.

قره سید رومیانی مطرح کرد: به زودی با هماهنگی‌هایی که بین طرفین صورت می‌پذیرد، تفاهم نامه‌ای بین این انجمن و وزارت دادگستری منعقد خواهد شد که قطعا برکات زیادی خواهد داشت و می‌تواند کمک بسزایی به حوزه حقوقی کشور کند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری عنوان کرد: طبق گزارشاتی که به دست ما رسیده اعضای این انجمن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های روز رسانه‌ای عملکرد مثبتی در حوزه انتشار مجلات علمی و مقالات راهگشای حقوقی داشته‌اند که بسیار قابل تحسین است.

قره سید رومیانی خاطر نشان کرد: نقش حوزه علمیه در تمامی مسائل علمی، اجتماعی و سیاسی و... نقش اساسی و بنیادی است و همواره نظرات علما و اندیشمندان حوزه برای این مباحث، محوری بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: از ظرفیت بسیار زیاد علما، روحانیون، اساتید فقه و حقوق باید برای پیشبرد مسائل حقوقی و قضایی استفاده شود و ما در وزارت دادگستری آمادگی کامل برای ایجاد بستری مناسب ایجاد کرده‌ایم. تاکیدوزیر محترم دادگستری نیز همواره بر استفاده از ظرفیت‌های مختلف بالخصوص حضور اندیشمندان و اساتید در کارگروهای مشورت معاونت حقوقی وزارت دادگستری بوده است.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۰۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است