Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تهدید صدام مبنی بر بمباران نماز جمعه را می‌دانستیم و اطلاع داده بودیم آقای خامنه‌ای رئیس جمهور کشورمان خودشان در نماز جمعه حاضر شدند.

رخداد‌های ۲۶ اسفند ۶۳

نیزار‌های ساحل دجله از آخرین نفرات ارتش عراق پاکسازی شدندتلفات دشمن بعثی در نبرد‌های شرق دجله از ۷۰۰۰ کشته و مجروح گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۱ شهر کشور مورد تجاوز هوایی جنگنده‌های رژیم عراق قرار گرفت.

ستاد تبلیغات جنگ: ایران سلاح‌هایی با قدرت تخریبی بیشتر به کار خواهد برد.

وزیر کشور: انفجار بمب در نماز جمعه تهران ۱۴ شهید و ۸۸ مجروح برجای گذاشت.

پاکسازی دجله از مزدوران بعثی

شمار تلفات ارتش عراق در پنجمین روز نبرد‌های شرق دجله از مرز ۷ هزار تن گذشت و رزمندگان اسلام با تصرف مواضع استراتژیک در جنوب عماره و شرق دجله راه خود را به سوی مواضعی جدید می‌گشایند. در همین حال نیزار‌های انبوه منطقه هور العظیم و شرق دجله از آخرین نفرات ارتش عراق پاکسازی شد.

بر اساس آخرین گزارش‌ها شمار اسرا نیز از مرز ۱۰۰۰ تن گذشت و شمار تانک‌ها و نفربر‌های نابوده شده ارتش عراق در عملیات بدر نیز به ۱۶۴ دستگاه می‌رسد. طی این عملیات ۴ گردان از تیپ‌های پیاده عراق تقریبا متلاشی شدند و یک گردان نیروی مخصوص ارتش عراق به کلی نابود شد و فرمانده آن به اسارت نیرو‌های ایران درآمد.

طی نبرد‌های دیروز نیز جاده مهم و تدارکاتی و مواصلاتی خندق در شرق دجله به همراه مرکز فرماندهی منطقه به تصرف رزمندگان اسلام درآمد و ارتش عراق در آخرین ضدحمله خود هزار تن از نفراتش را به همراه ۳۹ دستگاه تانک از دست داد. 

شهادت ۱۱۹ تن در حملات هوایی عراق به شهر‌های کشور

شهر‌های تبریز، رشت، کاشان، باختران، ایلام، سنندج، سقز، کرند، دزفول، گیلان غرب، اندیمشک و اطراف همدان و قزوین دیروز و امروز هدف حملات هوایی و موشکی قرار گرفت. این حملات ۱۱۹ شهید و ۴۰۴ مجروح برجای گذاشت. در این حملات وحشیانه صد‌ها باب خانه و مغازه نیز ویران شد.

ساعت یک و نیم بامداد امروز نیز یک فروند هواپیمای عراقی به حریم هوایی تهران تجاوز کرد که با آتش پرحجم و به موقع ضدهوایی مجبور به فرار شد. آتش به موقع ضدهوایی امکان هر گونه عملیات را از هواپیما‌های متجاوز سلب کرد. هواپیمای عراقی هنگام فرار دیوار صوتی را شکست. 

هشدار ستاد تبلیغات جنگ به رژیم عراق

ستاد تبلیغات جنگ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد در صورت ادامه حملات عراق به مناطق مسکونی، ایران از سلاح‌های مخرب تری برای مقابله به مثل استفاده خواهد کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ملت مسلمان عراق با پوزش اخطار جمهوری اسلامی ایران جدی است و کلیه شهر‌ها به جز شهر‌های مقدس کربلا، نجف، کاظمین و سامرا را تخلیه نمائید که ادامه جنایات رژیم عراق را با قدرت بیشتر و سریع تری از گذشته پاسخ خواهیم داد و سلاح‌هایی با قدرت تخریبی افزون‌تر به کار خواهیم برد. 

توضیحات ناطق نوری در مورد بمب گذاری در نماز جمعه تهران

حجت الاسلام ناطق نوری وزیر کشور دیروز با شرکت در یک مصاحبه مطبوعاتی در مورد بمب گذاری در نماز جمعه تهران توضیحاتی را ارائه کرد.

وزیر کشور گفت: قبلا صدام تهدید کرده بود نماز جمعه تهران، تبریز و اصفهان را مورد حمله هوایی قرار خواهد داد و این تهدید به گوش مردم رسیده بود از طرف دیگر با وجودی که تهدید فوق را می‌دانستیم و اطلاع داده بودیم آقای خامنه‌ای رئیس جمهور کشورمان خودشان در نماز جمعه حاضر شدند.

ناطق نوری افزود: شما می‌دانید که آقای خامنه‌ای کمتر دیده شده است که به طور متوالی در نماز جمعه شرکت کنند، ولی این بار با این که هفته پیش هم ایشان تشریف داشتند این هفته نیز در نماز جمعه حاضر شدند.

وزیر کشور ادامه داد: ضدانقلاب نیز در هماهنگی با رژیم عراق ماموریت خود را وقیحانه انجام داد و در بین نمازگزاران بمبی را منفجر کرد ۱۴ نفر را شهید و ۸۸ نفر را زخمی کرد؛ که ۴۵ تن از آن‌ها به طور سرپایی معالجه و مرخص شدند.

جالب این که مردم نه تنها صحنه را ترک نکردند بلکه شور و هیجان فوق العاده نیز در مردم ایجاد شد؛ و در تاریخ سراغ نداریم که در میان انبوه جمعیت بمبی منفجر شود و مردم باقی بمانند و خطیب هم به صحبت خود ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان این مصاحبه گفت: در محل انفجار مسئولین انتظامی افراد مشکوکی را دستگیر کرده اند که گویا بعضی از آن‌ها سابقه هواداری تشکیلاتی و سیاسی از منافقین را دارند و مسئله در دست تحقیق است. (۴)

منبع:فارس

انتهای پیام/

۳۳ سال پیش ناطق نوری در مورد بمب گذاری نمازجمعه توضیحاتی ارائه کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل

منابع خبری از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه یاردن ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق از هدف قرار  دادن  پایگاه یاردن رژیم صهیونیستی در منطقه جولان اشغالی سوریه خبر داد.

حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاهی در ایلات اشغالی

بر اساس بیانیه مقاومت اسلامی عراق، این پایگاه اشغالگران صهیونیست با پهپاد هدف قرار گرفته است.

این بیانیه آورده است در ادامه رویکرد خود مبنی بر مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم خود در نوار غزه و پاسخ به جنایاتی که رژیم  غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می شود، رزمندگان مقاومت اسلامی عراق، پایگاه یاردن در جولان اشغالی را با پهپاد هدف قرار دادند.

بر اساس این بیانیه، مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده است همچنان به درهم کوبیدن مواضع دشمنان ادامه خواهد داد.

رسانه ها همچنین از حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه یوهنتن رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی خبر دادند.

مقاومت اسلامی عراق پیش از این، ایلات در فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی خود قرار  داده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمعه بازار ؛ محمد نوری
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه «یاردن» ارتش اسرائیل
  • دانشگاه تهران در نجف دانشجو می‌پذیرد
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود