Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، رئیس اداره قرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، گفت: ستاد شورای دارالقرآن استان مرکزی از دی ماه سال 95 در راستای تقویت هماهنگی‌ها و بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت ستادهای حفظ قرآن، هماهنگی قرآن و موقوفات قرآنی آغاز به کار کرد.
وی تصریح کرد: تحقق اهداف و مطالبات رهبری در حوزه قرآن، ارتقای سطح کیفی مسابقات قرآنی استان، ایجاد هم افزایی، همگرایی و انسجام فعالیت‌های قرآن، رفع چالش‌ها و موانع احتمالی در اجرای فعالیت‌های قرآنی از جمله اهداف شورای دارالقرآن اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلم حسینخانی ادامه داد: مدیرکل اوقاف استان، معاون فرهنگی، معاون توسعه، رئیس اداره قرآنی، رئیس دانشکده علوم قرآنی، کارشناس روابط عمومی و دو نفر از پیشکسوتان و خبرگان قرآنی اعضای شورای دارالقرآن اداره‌کل اوقاف استان هستند. اولین جلسه شورا دی ماه سال 95 برگزار شده  از سال 96 این جلسات ماهیانه و به طور منظم برگزار شده و در سال 97 تداوم خواهد داشت./انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود

سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد با تدریس هانی چیت‌چیان، در مسجد کوی دانشگاه تهران از سر گرفته می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سلسله جلسات تدبر در سوره مبارکه رعد از امروز، یکشنبه 26 فروردین، در مسجد کوی دانشگاه تهران آغاز خواهد شد.

این جلسه که از سوی مدرسه دعا و نظام‌سازی وابسته به مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران برگزار می‌شود، با تدریس هانی چیت‌چیان، کارشناس و مدرس قرآن، دایر خواهد بود.

پیش از آغاز ماه رمضان چهار جلسه از جلسات تدبر در سوره رعد با تدریس چیت‌چیان برگزار شده بود و امروز جلسه پنجم این محفل قرآنی بر پا خواهد بود.

 

اعضای کاروان قرآنی اعزامی به حج تمتع معرفی شدند

 

علاقه‌مندان به یادگیری آموزه‌های سوره رعد می‌توانند به صورت غیر حضوری و با مراجعه به نشانی اینترنتی  https://www.skyroom.online/ch/elmshahr/madresedoa  در این جلسه قرآنی شرکت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «غریب‌آبادی» رییس ستاد مرکزی افشای حقوق بشر آمریکایی شد
  • برگزاری نمایشگاه غذاهای قرآنی در نکا
  • افتتاح نمایشگاه هنر‌های قرآنی در فرهنگسرای نیاوران
  • برگزاری ۱۷۰۰ دادگاه برخط در خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • وعده‌های بی نتیجه مدیران ارشاد قزوین برای برپایی نمایشگاه قرآن
  • اجرای طرح حفظ موضوعی قرآن گام برداشتن در مسیر جهاد تبیین است
  • کردستان مظهر اتحاد، برادری، همبستگی و وحدت اسلامی است
  • توانمندسازی نیروهای شرکت گاز در عرصه قرآنی از اولویت‌ها است
  • جلسات تدبر در سوره رعد برگزار می‌شود