Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@19:53:57 GMT

پارک وحش صفه تعطیل شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۰۴۲۹

پارک وحش صفه تعطیل شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد بسته شدن پارک وحش صفه با توجه به عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی لازم در این مجموعه ارایه شد.

مهدی مقدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص پیشنهاد بسته شدن پارک وحش صفه اظهار کرد: در اصلاح بودجه سال 96 شهرداری اصفهان در کمیسیون فرهنگی و در بخش بررسی بودجه پارک وحش صفه با مشکلات مختلفی روبه رو شدیم که اصلاح و برطرف کردن این مشکلات در برخی موارد بسیار دشوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نحوه نگهداری حیوانات در پارک وحش صفه بسیار نامناسب بوده و بر اساس نظر کارشناسان حیات وحش استاندارد نیست، افزود: با توجه به این شرایط پیشنهاد بسته شدن پارک وحش صفه را ارایه کردم که مورد استقبال نماینده شهردار نیز قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با بازدیدی که از پارک وحش صفه داشتیم با حیواناتی عصبانی و افسرده روبه رو شدیم،‌ادامه داد: حیوانات موجود در پارک وحش صفه نه تنها خود آسیب دیده‌اند بلکه هیچ لذتی را به بازدیدکنندگان این پارک وحش القا نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه تصمیم‌گیری نهایی در خصوص نحوه واگذاری حیوانات موجود در پارک وحش صفه به دیگر پارک وحش‌های استاندارد سال آینده انجام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اظهار نظر کارشناسان حیات وحش چنانچه حیواناتی که در پارک وحش بوده در طبیعت رها شوند زودتر جان خود را از دست می‌دهند و از این رو واگذاری این حیوانات به دیگر پارک‌های وحش بهترین راهکار حفظ این موجودات است.

مقدری در پاسخ به این سوال که آیا امکان استانداردسازی پارک وحش صفه وجود دارد یا خیر تصریح کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با فعالان محیط زیست و کارشناسان انجام داده‌ام فضای فعلی پارک وحش مناسب نیست و امکان استانداردسازی آن وجود ندارد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: با توجه به فعالیت ۶ مرکز فروش تجهیزات و غذای حیوانات خانگی در این شهرستان، نظارت مستمر بر فعالیت مراکز فوق درچارچوب وظایف و تعهدات این شبکه است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: در بازرسی‌های انجام شده مجوزفعالیت اتحادیه،دارو‌های دامپزشکی یا انسانی ، فروش اقلام فاقد مجوز و تاریخ منقضی، اقدامات درمانی در محل فروشگاه و تداخل عمل با قوانین و دستورالعمل‌های دامپزشکی بررسی شد.

او گفت:در این بازدید که بصورت سرزده انجام شد تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها به متصدیان این فروشگاه‌ها داده شد.

دیگر خبرها

  • بارندگی شدید در کرمان / مدارس رودبار و فاریاب تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • دستگاه دافع حشرات پارسیان دافع
  • فیلم/ عمل زیبایی یا حیوان آزاری؟
  • چگونه در زندگی آپارتمان نشینی دچار اختلاف نشویم؟
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • وقوع بیش از ۱۲ هزار ‌مورد حیوان‌گزیدگی در خوزستان در سال گذشته
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • ‌کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در «خرامه» فارس
  • رقیب بیرانوند در یک‌قدمی ثبت رکوردی تاریخی