Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ عباس کریمی راوی و جانباز دفاع مقدس در آغاز برنامه درباره حال و هوای سرزمین راهیان نور اظهار کرد : سرزمین طلائیه محل عملیات های خیبر و بدر است که در سال های ۶۲ و ۶۳ آغاز شده بود.
این راوی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در حال حاضر جوانان عزیز به این سرزمین های پاک و مقدس مشرف می شوند و بهره معنوی خود را از این مکان می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانباز دفاع مقدس بیان کرد : مناطق راهیان نور معنویت و حس و حال عجیب خود را دارد. بنده با دانشجویان سمنانی به این سرزمین آمده ایم و از یادمان های فتح المبین، فکه، هویزه، اروند و شلمچه و در حال حاضر نیز از طلائیه بازدید داریم.
کریمی تصریح کرد: فضای این مناطق بسیار نورانی و معنوی است و زائران هم با خلوص نیت در این مناطق حاضر می شوند.
این راوی دفاع مقدس ابراز کرد : حدود ۱۰ سال است که به عنوان راوی دفاع مقدس در این مناطق راهیان نور حضور دارم.
وی یادآور شد : ما از رزمندگان خراسان جنوبی موقعیت شهید فاضل حسینی بودیم که در منطقه طلائیه جزیره مجنون مبارزه می کردیم. در آن زمان جوانانی کم سن و سال در میدان جنگ حاضر می شدند و جان نثاری می کردند.

کریمی تاکید کرد: اگر بخواهیم به رتبه معنوی برسیم باید با شهدا و اهل بیت (ع) باشیم چرا که شهدا با نزدیک شدن به اهل بیت آسمانی شدند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
باید از شهدا درس بگیریم و مانند آنها زندگی کنیم.
این جانباز سپاه اسلام تاکید کرد: شهدا ما را به مسائل بسیار مهمی توصیه و سفارش کرده اند که همواره باید نصب العین خود قرار دهیم. نماز اول وقت، احترام به پدر و مادر، ولایت و حجاب از جمله سفارشات شهدا به ما انسان ها است و ما باید راه شهدا را ادامه دهیم تا در دنیا و آخرت سربلند باشیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم با اشاره به گزارش برخی مقامات ارشد آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر نقض قوانین بین‌المللی در غزه توسط رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی خود را مقید به هیچ‌یک از قوانین بین‌المللی نمی‌داند؛ چرا که هزینه و شخصیتی برای خود متصور نیست.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اشاره کرد و با بیان اینکه صهیونیست‌ها مشروعیت خود را در بین افکار عمومی و جهان به شدت در خطر می‌بینند، گفت: نتانیاهو برای بقای خود در قدرت، حتی ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند و به هر قیمتی به دنبال پیروزی بر حماس و یا گسترش دامنه جنگ در منطقه است تا افکار عمومی را برای حمایت از خود متقاعد کند؛ البته نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در هر دو راهبرد شکست خورده است.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نتانیاهو تلاش می‌کند که به هر شکلی کابینه و قدرت خود را حفظ کند؛ اما تلاش‌های مذبوحانه، ثمری نخواهد داشت و به زودی شاهد پیروزی مقاومت و مردم مظلوم غزه خواهیم بود.

کد خبر 6092982 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پخش فصل جدید «رخ‌ مادر» از امشب
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • استقبال از پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • روایتی از معلمی در مناطق محروم؛ از زندگی در کانکس تا حسرت نیاموخته‌ها
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند