Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-28@14:23:40 GMT

موفقیت آقای بازیگر در عرصه مجری گری

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۰۸۳۹

علیرضا آقایی تهیه کننده "بهترین شو" درباره این برنامه گفت: ضبط 9 قسمت ابتدایی "بهترین شو" به اتمام رسیده و پخش آن از شبکه دو شروع شده است.

وی در همین راستا افزود: سه قسمت از بهترین شو در روزهای جمعه ساعت 15:00 پخش شده و باز پخش آن در پنجشنبه هفته بعدش روی آنتن می رود.

تهیه کننده "بهترین شو" درباره جزئیات برنامه اظهار کرد: 9 قسمت ضبط شده مربوط به مراحلی است که نیاز به رای مردمی نداشت، آن را ضبط کردیم که در حال حاضر پخش می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اردیبهشت ماه سال 97 ضبط مرحله بعدی برنامه آغاز می شود. قالب و قاعده بهترین شو تغییری نمی کند اما تغییری که در مرحله دوم نسبت به مرحله ابتدایی مثبت محسوب می شود روند شرکت کنندگان خواهد بود.

آقایی به فضای کار و عوامل "بهترین شو" اشاره کرد و افزود: تعامل عوامل بسیار بهتر از فصل اول بود. سپند امیر سلیمانی به عنوان مجری در قسمت دوم در کنار ما حضور داشت. همچنین در این فصل داور مهمان که روی صندلی چهارم می نشیند هر روز متغیر است. در قسمت هایی که ضبط شده است سحر ولدبیگی، نیما فلاح، یوسف تیموری، سپیده خداوردی، یوسف کرمی حضور پیدا کردند که هر کدام با توجه به جنس فعالیتشان و شیوه اجرایشان رنگی مفتاوت به فضای بهترین شو داده اند. تعامل سه داور اصلی با این مهمانان فضایی جدید را ایجاد کرد.

وی درباره محتوای "بهترین شو" در فصل دوم توضیح داد: نسبت به فصل اول کیفیت شرکت کننده ها بالاتر است و رقابت سخت تری را شاهد هستیم. در 5 برنامه انتخابی 30 شرکت کننده حضور دارند که در هر قسمت 6 نفر داوری می شوند تا سه نفر به مرحله بعد راه پیدا کنند. واقعا سخت است و قابل پیش بینی نیست که بگوییم چه کسانی صعود می کنند.

این تهیه کننده به اجرای سپند امیرسلیمانی در مقام مجری پرداخت و بیان کرد: امیرسلیمانی در "بهترین شو" اولین اجرای خود را داشت و به نظرم یک سپند امیر سلیمانی جدید را دیدیم که یک سبک متفاوت در اجرا را پیاده کرد. فکر می کنم آن قدر خوب بوده است که می تواند در برنامه ها و فضاهای دیگر نیز به عنوان مجری حضور پیدا کند و از او اجرا مطالبه شود.

آقایی درباره استقبال مخاطبان از فضل دوم برنامه "بهترین شو" خاطرنشان کرد: امروز قسمت چهارم پخش می شود و با وجود اطلاع رسانی و آگاهی ضعیف مخاطب نسبت به پخش برنامه تا کنون بازخودردهای خوبی از سوی مخاطبان شکل گرفته که در مقایسه با 4 برنامه پخش شده فصل اول بسیار بیشتر بوده است.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت استانداری است

ایسنا/ایلام معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت های استانداری است و برای این منظور، حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید انسجام داشته باشند.

 دکتر شهریار عباسی در نشست تکریم و معارفه مدیران دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به شعار سال و ضرورت انسجام بخشی به امورات اقتصادی و شرح وظایف محوله، حوزه اقتصادی را پیشانی موفقیت‌های استانداری دانست و اظهار کرد: با تلاش و همدلی مجموعه همکاران در هر دو حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری به‌صورت نسبی، نسبت به سایر استانها و در شاخص‌هایی چون نرخ بیکاری، رشد اقتصادی، مهار تورم و ... وضعیت مطلوبی را تجربه می‌کنیم.
وی با بیان اینکه فرایندهای اقتصادی و رو به رشدی را تجربه می‌کنیم، گفت: هدف‌گذاری سالیانه باید مبتنی بر برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده‌ای باشد که حاصل کار جمعی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های کارشناسی باشد.
دکتر عباسی در ادامه بر ضرورت انسجام بخشی، تلاش و تدبیر بیشتر و برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید و مشارکت مردمی» تأکید کرد.
در این نشست از زحمات  «تقی منصوریان» تقدیر، و «سعیدرضا کریمیان» به‌عنوان مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری معارفه شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونه جوکر با روزی سه لیتر نوشابه خوردن بهترین بازیکن جهان شد؟
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • مهران رجبی: قرآن نور مطلق است و هیچ شکی در آن نیست + فیلم
  • راز موفقیت استقلال در سالی که گذشت
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟
  • حوزه اقتصادی، پیشانی موفقیت استانداری است
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید
  • «جنگل پرتقال» به اکران آنلاین رسید + خلاصه و بازیگران فیلم
  • تاک‌شو به سبک «شب خوش»
  • مصاحبه‌ نوروزی با نویسندگان سایت طرفداری؛ قسمت پنجم: علی آقااحمدی