Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@09:04:20 GMT

بازی با سیرالئون و چند سوال و ابهام

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۱۱۵۳

بازی با سیرالئون و چند سوال و ابهام

تیم ملی فوتبال ایران در حالی از ساعت ۱۵:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف سیرالئون می‌رود که نه تنها تا روز گذشته برگزاری این بازی در هاله‌ای از ابهام بود بلکه همچنان ابهامات زیادی پیرامون آن وجود دار

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران امروز یکی از پرحاشیه‌ترین و جنجالی‌ترین بازی‌های دوستانه خود را برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تیم اول آسیا» و «دومین تیم راه یافته به جام جهانی 2018» کارش به جایی رسیده که بازی تدارکاتی‌اش در آخرین لحظه هماهنگ می‌شود آن هم با تیمی که نه لیگ دارد و نه تیم ملی. حالا که دیگر در دقیقه 90 به جام جهانی نمی‌رویم، بازی‌ دوستانه‌مان را در دقیقه 90 نهایی می‌کنیم تا نشان دهیم همیشه دقیقه نودی هستیم. فدراسیون فوتبال هم تنها به یک بیانیه اکتفا می‌کند که «بازی با سیرالئون برگزار می‌شود». چه افتخار بزرگی! بازی با تیمی که لیگ ندارد و فیفا اجازه بازی ملی به آنها نداده، سرانجام «ok» شد تا سیرالئون بعد از 8 ماه بالاخره یک حریف تدارکاتی پیدا کند.

طبق آمار منتشر شده در سایت فیفا آخرین بازی ملی سیرالئون 15 جولای 2017 (24 تیر 96)  یعنی 8 ماه پیش با سنگال برگزار شد. اینکه چگونه کی‌روش و دستیارانش طبق گفته اوسیانو کروز با «تفکر» این تیم را انتخاب کرده‌اند را باید خودشان توضیح دهند. کی‌روش طبق روال گذشته از صحبت با رسانه‌های داخلی خودداری می‌کند و دستیارانش را جلو می‌فرستند و ترجیح می‌دهد با رسانه‌های خارجی حرف بزند، اما شاید امروز بعد از بازی در نشست خبری بگوید چه تفکری باعث انتخاب تیمی شده که از سال 2014 لیگ ندارد و تیم ملی‌اش هم شبیه تیم ملی نیست. هر چند انتخاب حریف تدارکاتی حق مسلم یک مربی است اما دلیل انتخاب حریفان هم موضوعی است که  دانستن آن حق مردم و رسانه‌هاست.

ابهام بعدی درباره فدراسیون فوتبال است. معمولا برای هماهنگی چنین مواردی همه جوانب در نظر گرفته می‌شود. روابط بین الملل فدراسیون فوتبال نمی‌دانست فدراسیون سیرالئون دچار مشکلاتی است؟ یعنی بررسی این موارد جزو وظایف آنها نیست؟ مسئولان فدراسیون فوتبال چطور؟ آنها هم چیزی به گوش‌شان نخورده بود؟ چرا فدراسیون فوتبال دیروز و امروز هیچ‌گونه واکنشی به این موضوع نشان نداده است؟ چرا فدراسیون درباره هزینه‌های این سفر شفاف‌سازی نکرده و نمی‌کند؟ چرا فدراسیون فوتبال درباره اینکه این بازی توسط چه کسی یا چه کسانی یا چه گروهی و شرکتی هماهنگ شده چیزی نمی‌گوید؟ چرا فدراسیون فوتبال دیروز تاکنون در این باره سکوت کرده و ابهامات را بی‌پاسخ گذاشته است؟

به طور قطع اظهار نظر رسمی فدراسیون فوتبال می‌تواند جلوی بسیاری از حاشیه‌ها را بگیرد و ابهامات را برطرف کند. حالا که فدراسیون درها را برای پاسخگویی بسته و حرفی نمی‌زند شایعات هم قوت گرفته است؛ شایعات بازی با تیمی که عکسی از آن منتشر شد و نشان داد با بازیکنان «دمپایی پوش» بازی داریم. حال سوال این است که فدراسیون فوتبال تا چه زمانی می‌خواهد به سکوتش ادامه دهد؟

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و پنجم سری A تیم‌های یوونتوس و رم به مصاف هم رفتند که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

بعد از گل روملو لوکاکو برای رم، تیم مکس آلگری در این بازی با گل گلیسون برمر موفق شد به تساوی برسد و یک امتیاز را از بازی خارج از خانه کسب کند.

مکس آلگری درمورد عصبانیتش پس از بازی به میکروفون دازن گفت:"ما خطر از دست دادن مسابقه‌ای را داشتیم که نتوانسته در آن برنده شویم، به خصوص در ابتدای نیمه دوم که چندین موقعیت مطلوب داشتیم. طبیعی بود که رم برگشت، بعد خودمان چند موقعیت دیگر داشتیم، سپس در دو دقیقه آخر مدیریتی باورنکردنی روی توپ داشتیم.

4 تساوی متوالی در هفته‌های پایانی؟

قطعا پشیمانیم، طبیعتاً ما می‌توانستیم در این دوره بهتر عمل کنیم، اما فوتبال اینطور است، گاهی اوقات آنطور که می‌خواهی پیش نمی‌رود. ما بعد از شکست خانگی مقابل اودینزه به نوعی فروپاشیدیم. با دانستن اینکه اینتر به وضوح بهتر است و ما 12-14 امتیاز نسبت به تیم‌های نزدیک به رده دوم فاصله داشتیم، طبیعی بود که کمی سرعت تیم کاهش پیدا کند. اکنون برتری خوبی داریم و این فرصت را داریم که شنبه مقابل سالرنیتانا آن را قطعی کنیم.

دانیله ده‌روسی گفت که یوونتوس "بازیکنانی استثنایی" دارد؟

نکته مهم اکنون این است که روی بازی بعدی تمرکز کنیم، زیرا هدف ما برای لیگ قهرمانان اروپاست، سپس ما فینال کوپا ایتالیا را داریم. باشگاه در پایان فصل ارزیابی خواهد کرد، طبیعتاً بازیکنان خوبی در یوونتوس وجود دارد، اما ما بازیکنانی مانند پل پوگبا، نیکولو فاجولی و البته فدریکو کیه‌زا را از دست داده بودیم.

مدیران باشگاه در مورد آینده شما تصمیم گرفته‌اند؟

نمی‌دانم، باید از باشگاه بپرسید. نکته مهم این است که ما روی فینال کوپا ایتالیا تمرکز کنیم و امیدوارم با کسب سهمیه به لیگ قهرمانان اروپا برگردیم. می‌دانم که در این هفته‌ها تیترهای مربوط به «آینده آلگری» بسیار داغ است، اما زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده است. تنها جایی که هیچکس از من نمی‌پرسد آیا فصل آینده می‌مانم یا نه، زمانی است که به خانه‌ام در لیورنو برمی‌گردم!

دیگر خبرها

  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • حضور دنیلو در فینال کوپا ایتالیا در هاله‌ای از ابهام
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • مورد عجیب عبدالله
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!