Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین شرایط پیکان اظهار داشت: ما از روز 11 اسفند که با تراکتورسازی بازی کردیم یک استراحت 3-4 روزه به بازیکنان دادیم و بعد از آن تمریناتمان را پیگیری کردیم. یک دیدار تدارکاتی با پدیده قرار بود داشته باشیم که متاسفانه لغو شد و روز دوشنبه یک دیدار دوستانه با پارس جم در تهران داریم و بعد از آن مجددا 3 روز تعطیلی در نظر گرفتیم و کار را مجددا در سال جدید آغاز می‌کنیم تا آماده بازی با سپاهان شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تمدید قرارداد کادرفنی پیکان گفت: این یک حرکت حرفه‌ای از سوی مجموعه بود چون به هر حال جلالی 2 سال است که هدایت پیکان را بر عهده دارد و برنامه‌هایی برای این تیم پایه‌ریزی کرده که هر فصل دنبال می‌شود و به نظرم تمدید قرارداد کار حرفه‌ای از سوی باشگاه بود و خوب شد که فصل بعد هم در پیکان هستیم.

مربی پیکان در مورد برنامه این تیم در فصل آینده عنوان کرد: در حال حاضر نیم نگاهی به فصل آینده و برنامه تیم داریم ولی در اصل تمرکز ما روی 5 بازی باقی مانده است که 5 فینال هستند. اگر به شرایط جدول نگاه کنید ما هم می‌توانیم در پایان فصل نایب قهرمان شویم و هم در رتبه هشتم یا نهم جدول باشیم پس این نشان می‌دهد کار اصلی ما هنوز مانده است. به جز پرسپولیس که حسابش را در جدول جدا کرده بقیه تیم‌ها رقابت فشرده‌ای در بالای جدول دارند.

صالح با اشاره به عملکرد پیکان تا اینجای فصل گفت: با توجه به پتانسیل مجموعه در کل فکر می‌کنم نتایج خوبی کسب شده باشد. در مقطعی هم یک سری حواشی ایجاد شد که با درایت مدیریت مجموعه و حمایت همه‌جانبه از کادرفنی این حواشی کمرنگ شد و تاثیر پررنگی روی عملکرد تیم نداشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از بازیکنان مجموعه تشکر می‌کنم که با تمام وجود بازی کردند. در بازی با تراکتورسازی بیش از 30 دقیقه ما با 9 نفر بازی کردیم و وقتی در این شرایط نتیجه را حفظ می‌کنیم این نشان از فداکاری بازیکنان دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

بیشتر بخوانید: ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228511 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ (۵) - پیکان ۱ (۴)
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • اعتبارات مقابله با فقر به کدام دستگاهها می‌رسد؟+ جدول
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان