Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@19:17:32 GMT

تلاش شهردار جوان ناحیه یک منطقه 15

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۲۰۴۹

روز گذشته مصادف با سالروز شهردار و نیز در آستانه سال نو ومتعاقبا کارهای مربوط به پایان سال، خانه ای در اثرترکیدگی  لوله اداره آب در حال ریزش بودکه خبر به شهردار ناحیه یک منطقه 15 رسید و مهندس بابایی شخصا به کار شد و در محل حضور پیدا کرد و  دست به کار شد خبرنگار ماکه در محل حضور پیدا کرده بود، از تلاش بی وقفه ی شهردار جوان ناحیه برای جلوگیری از ریزش منزل مسکونی میگفت و مشخص بود که انگیزه و نیروی جوانی وی باعث تلاش مضاعف وی گردیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهرحال این تلاش جای تقدیر و تشکر دارد ًمن اینکه اهالی محل از طریق خبرنگار ما از شهردار جوان خویش تشکر کردند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی در ساعات اولیه صبح امروز چهارشنبه با حضور میدانی در جاده ترانزیتی چابهار_نیکشهر، از نزدیک پیگیر حل مشکلات آبگرفتگی و ریزش کوه در این مسیر شد.

استاندار سیستان و بلوچستان که در این بازدید «منصور بیجار» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری وی را همراهی کرد، در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریع‌تر به صورت کامل پاکسازی شود.

وی که از بامداد امروز در مناطق سیل زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری، باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران برای عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.

شایان ذکر است، بارش شدید باران که از روز سه شنبه در استان آغاز شده، موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

کد خبر 6080558

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان ۳۲ ساله‌ مفقود شده یاسوجی پیدا شد
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • پیدا شدن جسد ۳ کارگر راه آهن در سیلاب «کارواندر»/ یک نفر مفقود است
  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، تیبا، سمند، شاهین و کوییک + جدول