Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@02:29:11 GMT

2 تن در سوانح جاده ای همدان جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۲۱۵۹

2 تن در سوانح جاده ای همدان جان باختند

سرهنگ سعید اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه سانحه نخست به علت برخورد سواری پژو با پراید در جاده نهاوند رخ داد اضافه کرد: راننده خودروی سوای پراید قصد گردش به چپ داشت که بدون توجه به خودروهای عبوری اقدام به دور زدن می کند.
وی ادامه داد: در این هنگام خودروی سواری پژو که با سرعت بالایی در حال تردد بود با سرعت و شدت بالا به پهلوی سمت چپ پراید برخورد کردکه راننده پراید در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین پلیس راه استان همدان اظهار کرد: رانندگان قبل از گردش به چپ باید خودرو را به منتهی الیه سمت راست هدایت کرده و با کسب اطمینان از فاصله زیاد خودروهایی که از مقابل و پشت سر در حال تردد هستند اقدام به دور زدن کنند.
سرهنگ اسماعیلی بیان کرد: یک دستگاه تراکتور نیز در حال شخم زدن زمین کشاورزی در همدان واژگون می شود که راننده آن نیز جان خود را از دست می دهد.
وی افزود: یک دستگاه خودروی سواری در جاده نهاوند - فیروزان پس از بروز سانحه دچار حریق شده که این سانحه مصدوم و مجروحی نداشت.
طرح نوروزی پلیس راه همدان همزمان با کشور از 24 اسفند سال جاری آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی سال 97 ادامه دارد.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۲۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن

سرهنگ کوروش صفیان گفت: مأمورین کلانتری ۱۱ با تلاش و پیگیری و اقدامات پلیس لازم در سطح حوزه استحفاظی شهرستان بروجن موفق شدند یک دستگاه خودرو سرقتی را در سطح حوزه کشف و تحویل مالباخته نمایند.

بیشتر بخوانید

کشف خودروی سرقتی پراید در شهرکرد

فرمانده انتظامی بروجن افزود: در این رابطه پرونده تشکیل و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را به سیستم‌های پیشگیری از سرقت مجهز کنید و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • یک فوتی در تصادف پراید و بنز
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • امام‌ جمعه این شهر در اثر سانحه تصادف درگذشت + عکس
  • واژگونی خودروی سواری در خواف منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • کشف خودروی سرقتی پراید در بروجن