Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی پارادوومیدانی ایران با کسب شش طلا، شش نقره و ۱۱ برنز به کار خود در مسابقات بین‌المللی فزاع امارات پایان داد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، روز پایانی مسابقات بین‌المللی فزاع در امارات برگزار شد که در پایان عبدالرضا جوکار در کلاس F53 پرتاب نیزه با پرتابی به میزان 19 متر و 74 سانتیمتر صاحب گردن آویز طلا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

على بیت‌سیاح نیز در کلاس F41 پرتاب وزنه با 11 متر و 17 سانتیمتر در جایگاه سوم قرار گرفت.

براساس این گزارش، زهرا برناکى در  پرش طول عنوان ششم را کسب کرد و شیرین آقاملا در پرتاب دیسک  دهم شد.

عبدالرضا جوکار همچنین در پرتاب دیسک عنوان پنجم را کسب کرد تا تیم 16 نفره پارا دوومیدانی جانبازان و معلولان چهار مدال طلا، سه نقره و هشت برنز کسب کند.

تیم شش نفره پارادوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان نیز با کسب دو مدال طلا، سه مدال نقره و سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

در روز پایانی این مسابقات علی شمشیری توانست در پرتاب دیسک کلاس F12 با رکورد 44 متر و 30 سانتیمتر به مدال طلا دست یابد. مهدی اولاد نیز در کلاس F11 با رکورد 38 متر و 60 سانتیمتر به‌عنوان نایب قهرمانی رسید.

در مجموع کاروان پارادوومیدانی ایران صاحب شش مدال طلا، شش نقره و 11 برنز شد.

انتهای پیام/

R1351/P1015145/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد