Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری درباره مصاحبه برخی از اعضای هیات علمی با شبکه‌های فارسی زبان خارجی گفت: وارد زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیات علمی نمی‌شویم.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا٬ منصور غلامی، در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت علوم و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات آئین‌نامه بازنشستگی اعضای هیات علمی گفت: پیشنهاد اصلاحات جدی در تبصره‌های آئین‌نامه بازنشستگی داشتیم که این امر جزو آئین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه است و باید در هیات‌های امنا مورد بررسی قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق روال معمول اصلاح در آئین‌نامه که به عهده هیات امنا است، اتفاق افتاد و تغییرات جزئی در شفاف‌تر شدن قسمت نهایی آئین‌نامه درباره تاریخ و دوره‌های ماندگاری و سنوات دیده شده است.

غلامی در خصوص شایعاتی مبنی بر استعفای رئیس دانشگاه علم و صنعت برای دریافت پاداش بالای بازنشستگی گفت: طبق معمول یک اصلاح در آئین نامه اتفاق افتاد و این تغییرات جزئی بوده است.

وزیر علوم درباره شورای عتف گفت: شورای عالی عتف طی این مدت مصوبات کلانی داشته که در قالب طرح‌های مصوب پیگیری می‌شود و گزارش آن‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: شورای عتف اخیرا جلساتی داشته که با تاخیر تشکیل می‌شده، اما ان شاالله در سال آینده این جلسات تشکیل و طرح‌های کلان نیز در آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر علوم در پایان درباره مصاحبه برخی از اعضای هیات علمی با شبکه‌های فارسی زبان خارجی توضیح داد: ما وارد زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیات علمی نمی‌شویم و این موضوع به بحث‌های اجتماعی مربوط می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۲۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

وی با اشاره به احکام افرادی که حکم بازنشستگی‌شان را بر اساس رتبه‌بندی گرفته‌اند اما در اعتراضات رتبه آنها تغییر کرده است، افزود: به زودی کسورات بازنشستگی آنها تأمین و به حساب صندوق واریز می‌شود که رتبه جدید برای آنها صادر شود.

فرهادی گفت: بازنشستگانی که از صندوق تأمین اجتماعی بازنشستگی را دریافت می‌کنند این افراد بر اساس آخرین حکم شأن، صندوق بازنشستگی آن را مورد توجه قرار می‌دهد و اسناد این افراد را در حال بررسی هستیم که اگر کسوراتی دارد تأمین کنیم.

کد خبر 6081881 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم
  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد