Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-03@03:25:21 GMT

پادوانی:دلم برای هواداران استقلال تنگ شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۲۹۰۸

پادوانی:دلم برای هواداران استقلال تنگ شده است

به گزارش ایلنا، لئوناردوپادوانی مدافع برزیلی استقلال چند روزی است از اهواز به تهران منتقل شده است وی که این روزها در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد شرایطش را بهتر توصیف می‌کند. وی معتقد است به زودی و با کمک پزشکان می‌تواند همچون گذشته در خدمت فوتبال باشد. با بادوانی در خصوص شرایط خودش تساوی استقلال مقابل العین و همچنین دیدارهای پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا همکلام شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*از شرایط خودت صحبت کن.

خدا را شکر شرایطم بهتر است. مسوولان بیمارستان و دکترها رسیدگی خوبی به من می‌کنند جا دارد از همبازیانم همچنین در مورد کادر پزشکی استقلال تشکر ویژه‌ای را بکنم که توانستم با کمک آنها بهبودی نسبی را به دست بیاورم.

*شنیده می‌شود از نظر آمادگی شرایط بهتری دارید.

بعد از انتقالم از اهواز به تهران پزشکان هر روز پیگیر وضعیت من هستند. خدا را شکر از نظر بدنی شرایط بهتری را پیدا کردم و فکر می‌کنم تا قبل از تعطیلات عید بهتر هم بشوم.

*شفر چندی پیش به همراه کادرش برای ملاقات با تو به بیمارستان آمد.

از روزی که این اتفاق برای من افتاد شفر خیلی پیگیر وضعیتم بود و حتی در مصاحبه‌هایش هم بارها به این موضوع اشاره کرد. نمی‌دانم چجوری باید جواب محبت‌های او را بدهم.

*چه صحبتی بینتان رد و بدل شد.

ایشان به من گفت با قدرت برگرد ما در کنارت هستیم و اگر خواستی بازی کنی و اگر نخواستی به عنوان مربی در کنار استقلال خواهیم ماند. این حرف‌های او قوت قلبی بود که من هر چه زودتر بهتر از گذشته برگردم. شفر به من گفت بردی را که در دربی به دست آورده‌ام مدیون من است چون بازیکنان مصمم بودند که در آن بازی پیروز شوند.

*در این چند روز چه کسانی باهات تماس گرفتند.

خیلی از بازیکنان استقلال به بیمارستان آمدند و از من تشکر کردند. چیزی که برایم جالب بود این بود که خیلی از همبازیان گذشته‌ام هم پیگیر وضعیت من در این مدت بوده‌اند.

*دیدار استقلال مقابل العین را دیدی؟

استقلال بازی خوبی را مقابل العین به نمایش گذاشت. آنها می‌توانستند در این بازی پیروزی را هم کسب کنند اما بدشانس بودند. همین بازی را تماشا کردم و خیلی دوست داشتم استقلال پیروزی را کسب کند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

*فکر می‌کنی استقلال به مرحله بعدی صعود کند؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد. البته حدسم این است که اگر بتوانیم الریان را در تهران شکست دهیم می‌توانیم به عنوان تیم اول به مرحله بعدی صعود کنیم.

*هواداران در دیدار مقابل العین بارها تو را تشویق کردند.

بارها صدای آنها را از تلویزیون شنیدم دلم برای آنها تنگ شده است و در این مدتی که در بیمارستان حضور دارم آنها در صفحات مجازی پیگیر وضعیتم هستند. از لطف آنها ممنونم و قول می‌دهم روزی محبت‌های آنها را جبران کنم.

*دوست داری در دیدار مقابل الریان به ورزشگاه بروی؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد و اگر پزشکان اجازه بدهند به ورزشگاه آزادی بروم و از نزدیک پیروزی این تیم را ببینم. مطمئن هستم هواداران استقلال یکبار دیگر ورزشگاه آزادی را پر می‌کنند تا در کنار تیم جشن صعود بگیرم. 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۲۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال

علی ابراهیمیان در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل استقلال اظهار کرد: می‌دانستیم استقلال تماشاگر پسند بازی نمی‌کند و نتیجه‌گراست. برداشت من این است که تراکتور هم مثل استقلال بازی کرد. نیمه اول، فوتبال ندیدیم و جنگ بود و هر ۲ تیم بازی را می خواباندند. تا دقیقه ۷۵ نیمه دوم هم همان شرایط وجود داشت و استقلال کم و بیش حمله می کرد.

وی ادامه داد: بلانکو خیلی خطرناک است و خط حمله استقلال، دفاع تراکتور را اذیت کرد. بعد از تعویض‌ها وضعیت تراکتور بهتر شد و ۳-۲ بار حمله کرد. چند موقعیت به دلیل عدم تمرکز امیرحسین حسین زاده از دست رفت و شاید اگر بازیکن دیگری بود، گل می‌زد. در بازی‌های بزرگ نیم موقعیت‌ها را باید گل کرد و این بازی از آن دسته بازی ها بود که با یک اشتباه تیم تنبیه می‌شد.

او ادامه داد: خط دفاع تراکتور در این بازی خوب کار کرد. استقلال اشتباه کرد اما تراکتور نتوانست استفاده ‌کند. استقلال صدرنشین بود و تراکتور هم برای سهمیه می‌جنگید اما استرس بازی نگذاشت تراکتور راحت بازی کند و از اشتباهات حریف استفاده کند.

ابراهیمیان درباره ماندگاری حمید مطهری روی نیمکت تراکتور گفت: چون ۶-۵ بازی باقی مانده بود هر مربی قبول نمی‌کند که مسئولیت تراکتور را بر عهده بگیرد. تراکتور لیگ را از دست داده و تمرکزش روی جام حذفی است. سیاست باشگاه را نمی‌دانم، گل محمدی را مطرح کردند ولی فکر نکنم به این زودی گل محمدی بیاید و فکر می‌کنم با مطهری ادامه دهند.

کاپیتان پیشین تراکتور گفت: ظاهرا بازیکنان مطهری را دوست دارند و اگر بتواند رختکن را مدیریت کند، می‌تواند در این ۵ بازی با حمایت هواداران موفق شود.او استقلال را خوب آنالیز کرده بود و جلوی توپ های بلند و ایستگاهی‌های این تیم را گرفته بود. دقیقه ۸۰-۷۰ به بعد عملکرد تراکتور بهتر شد.

او بیان کرد: مطهری شناخت خوبی نداشت و ترکیب خوبی قرار نداد که البته رفته رفته با بیشتر شدن شناختش نسبت به تیم، می‌تواند این بازی ها را رد کند ولی فکر نکنم گل محمدی به این زودی بیاید.

ابراهیمیان مطرح کرد: کل فوتبالم را مدیون هوادارن تراکتور هستم. ظاهرا بازیکنان تراکتور نمی‌دانستند در چه تیمی بازی می‌کنند و با فوت تلخ هوادار تراکتور به این موضوع پی بردند. عدم کسب نتیجه در ۴-۳ بازی اخیر باعث دل شکستگی هواداران شده است. این تیم متعلق به هواداران است و فکر کنم در صورت اینکه تراکتور در جام حذفی قهرمان شود هواداران با تیم آشتی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • واکنش تحقیرآمیز یک پیشکسوت به بازی تراکتور-استقلال
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • خالدآبادی: ان‌شاءالله این پنج فینال را می‌بریم و قهرمان می‌شویم
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار: برابر سپاهان، جزئیات تعیین‌کننده است/ هواداران تنهایمان نگذارند