Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین گفت: با عنایت امام حسین(ع) در تلاش هستیم تا اصحاب رسانه استان در بهار سال ۹۷ به عتبات عالیات مشرف شوند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ استانها قزوین نظرات

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: یکی از برنامه‌های جدی ستاد عتبات عالیات راه‌اندازی سفرهای ارزان‌قیمت عتبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بسیاری از زائران دوست دارند برای یک‌بار هم که شده به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند اما شاید بضاعت مالی آن‌ها به‌واسطه نرخ برابری دینار و ریال و همچنین هزینه‌های کشور عراق، این اجازه را به آنها ندهد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که از سال 97 کاروان‌های ارزان‌قیمت سفر عتبات راه اندازی شود، بیان کرد: این قول از قبل داده‌شده است اولین کاروان ارزان‌قیمتی که راهی عتبات عالیات عراق می‌شود، کاروان اصحاب رسانه است.

کبودوند با توجه به ارزان بودن این سفر تصریح کرد: به‌هیچ‌عنوان کرامت زائر نباید زیر سؤال رفته  و این در حالی است که باید زیرساخت‌هایی را فراهم کنیم تا در عین ارزانی سفر، عزت و کرامت زائر نیز حفظ شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در خصوص محل اسکان زائران خاطرنشان کرد: منازل دوستان حشدالشعبی، سازمان بدر و یا حسینیه که قابلیت اسکان داشته و کرامت زائر را به خطر نمی‌اندازد، محل مناسبی برای اسکان هستند.

کبودوند با اشاره به اینکه در حالت عادی هزینه‌ای که یک زائر باید در سفر زمینی به کربلا پرداخت کند 1میلیون و 200 هزار تومان است، افزود: ما در تلاشیم که حداقل 50 درصد از این هزینه را حذف کنیم و هر نفر تنها با پرداخت 600 هزار تومان به این سفر مقدس، مشرف شود.

وی در پایان گفت: از 600 هزارتومانی که زائر پرداخت می‌کند 225 هزار تومان عوارض دولتی است که به‌هیچ‌عنوان قابلیت حذف ندارد و این در حالی است که هزینه رفت‌وبرگشت اتوبوس از قزوین به مهران نیز 180 هزار تومان است.

انتهای پیام/ ع

R41364/P1494/S6,63/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود

اکبر یاوری رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه تا پایان اردیبهشت برآورد می شود که قیمت ها روند کاهشی به خود بگیرد.

او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری  قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود:  محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه های نوبرانه، قیمت ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مساله غزه برگزار می شود
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • فیلم/امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • امیرعبداللهیان عازم گامبیا شد
  • جان سینا به همراه WWE عازم فرانسه شد
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟
  • از روستای مهمویی تا عتبات عالیات 
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد