Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس گفت: جشنواره در دو بخش " خلاقیت‌های دانش آموزی " و " ابتکارات مدرسه‌ای " با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتار‌های پرخطر و پیشگیری از گرایش به خشونت در بین دانش آموزان برگزار می‌شود.
لیلا نورافشان افزود: تا کنون ۳۱۹ فیلم کوتاه، ۹۱۱ عکس و تعداد هزار و ۳۹۷ مقاله از دانش آموزان سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: این جشنواره در بخش ویژه فرهنگیان و والدین دانش آموزان نیز با استقبال خوبی مواجه شده و در این بخش نیز ۶۳۸ مقاله از فرهنگیان، ۳۲۹ مقاله از والدین دانش آموزان به دبیر خانه جشنواره ارسال شده است.
رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش فارس همچنین از ارسال سه هزار و ۷۷۵ روزنامه دیواری، ۲۵ هزار و ۲۹۶ نقاشی، ۶۱۹ نرم افزار چند رسانه ای، ۱۰ هزار و ۶۹۱ انشا، ۳۸۶ ابتکار، ۸۷ تئاتر و نمایش و هزار و ۶۲۸ ایده به این دبیر خانه خبر داد.
وی گفت: در مجموع تا کنون ۵۲ هزار و ۷۶۵ نفراز دانش آموزان، کارکنان و والدین موفق به ارسال آثار خود به دبیرخانه این جشنواره شده اند که نسبت به پارسال از رشد ۱۲ درصدی برخوردار بوده است.
نورافشان با اشاره به برگزاری اختتامیه بخش استانی جشنواره نوجوان سالم در نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۷ گفت: در این مراسم از دانش آموز ان، کارکنان و والدین برتر تجلیل می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه، میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس می‌شود

در دیدار استاندار کرمانشاه و دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، تاسیس دبیرخانه دائمی مد و لباس مقاومت(مداومت) در استان کرمانشاه قطعی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و سید مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور روز _دوشنبه بیست‌وهشتم اسفند _ در محل این شورا دیدار و تفاهم نامه تأسیس دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) در استان کرمانشاه را امضا کردند.

در این دیدار که پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم حضور داشت، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور کرمانشاه را بهترین میزبان برای برگزاری جشنواره بین المللی مد و لباس با موضوع مقاومت و اربعین حسینی (ملزومات زیارت) دانست.

جشنواره بین المللی مد و لباس مقاومت (مداومت) هر ساله با حضور بهترین‌های صنعت مد و لباس جهان اسلام برگزار می‌شود و آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی (ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین المللی حاضر می‌شود. آثار برتر جشنواره هم تجاری و به صورت انبوه تولید می‌شود.

جشنواره مداومت در چارچوب اصل ضرورت حفظ و توسعه فرهنگ و پوشش بومی و دینی و تقویت ظرفیت‌ها و توانمندی متقابل ملت‌های مسلمان به منظور ارتقای جایگاه و کارآمدی پوشش اصیل ایرانی برگزار می‌شود و سعی در گسترش ارتباط علمی، فرهنگی و هنری با طراحان و فعالان مد و پوشاک در جهان اسلام دارد که با تأسیس دبیرخانه دائمی و بین المللی مداومت در کرمانشاه، فعالیت آن با محوریت طراحی مد و لباس و ملزومات زیارت و مقاومت آغاز می‌شود.

کد خبر 737451

دیگر خبرها

  • تاسیس دبیرخانه دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس در کرمانشاه
  • درخشش ۱۳ مخاطب تحت حمایت در جشنواره قرآنی باران وحی
  • کرمانشاه، میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس می‌شود
  • بودجه های فرهنگی کرمانشاه بر اساس اولویت‌ها اختصاص پیدا می‌کند
  • اجرای طرح کارزار رسانه ای پیشگیری از اعتیاد والد آگاه، کودک ایمن
  • برگزاری بزرگترین جشنواره عکاسی از المان‌های شهری در مشهد
  • انتخاب تئاترهدهد از خراسان جنوبی، به عنوان اثر برتر کشوری
  • رویداد فرهنگی ورزشی دختران آفتاب ایران موجب کشف استعدادها می‌شود
  • جشنواره آیین سرزمین من در آباده
  • نوگرایی مهمترین نیاز رسانه در کردستان است