Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@13:57:46 GMT

خانواده‌ قرآنی لردگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۳۲۰۵

خانواده‌ قرآنی لردگان معرفی شد

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حسین ماندنی، کارشناس امور قرآنی شهرستان لردگان از شناسایی خانواده‌های قرآنی در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: خانواده گودرز فتاحی، کارمند اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران لردگان به‌عنوان خانواده قرآنی شهرستان شناسایی و انتخاب شد.
وی افزود: اعضای خانواده فتاحی ضمن انس با ساحت مقدس قرآن کریم در مسابقات مختلف شهرستانی، استانی و کشوری شرکت کرده و رتبه‌های برتر را کسب کرده‌اند که رتبه دوم فصیح‌خوانی، رتبه اول مسابقات کشوری و استانی در رشته قرائت و ترتیل و چندین رتبه برتری در سطح مسابقات شهرستانی، بخشی از رتبه‌ها و افتخارات این خانواده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، رضا فتاحی فرزند این خانواده به‌عنوان مدیر مرکز قرآنی برتر استان در جشنواره قرآنی «منهاج» در سال 96 انتخاب شد.
زهرا سعیدی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، لطفی افزود: آرتمیا موجودآبزی، که یکی از محصولات پرفروش در بازارهای جهانی است، در 200 هکتار از زمین های شورآذربایجان غربی پرورش می یابد.

او اضافه کرد: این محصول به مبلغ  100 تا200 دلار فروش می رسد.

به گفته لطفی، برای آبزی پروری در مقیاس های بزرگ ، ماهیان ارزشمند صادراتی مانند میگو و ماهیان خاویاری حتی بخشی از ماهیان زینتی از آرتمیا به عنوان تغذیه استفاده می کنند.

آذربایجان غربی رتبه نخست کشوری را درتولید آرتمیا دارد.

 

 

دیگر خبرها

  • سهم دشتستان از رتبه‌های برتر کنکور افزایش یابد
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • معرفی افراد برتر مسابقات آزاد دارت کارگران کشور
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • فریدونکنار قهرمانی مسابقات پرس سینه مازندران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات اسکیت فری استایل با معرفی نفرات