Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@19:29:29 GMT

مدیر روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۳۲۸۳

مدیر روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد منصوب شد

به گزارش ایسکانیوز، شهرزاد جعفری، مدیر پردیس تئاتر شهرزاد طی حکمی سید سام بهشتی را به عنوان مدیر روابط عمومی این پردیس تئاترمنصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای عباس غفاری، مدیریت پیشین روابط عمومی پردیس تئاتر شهرزاد و تلاش های شایان ذکر ایشان در معرفی این پردیس تازه تاسیس، از این پس این ماموریت مهم به جناب آقای سید سام بهشتی محول خواهد شد و امید است و با توجه به توانایی و پشتکار جنابعالی در حوزه مدیریت روابط عمومی، در جهت رشد و اعتلای تئاتر کشور در این مجموعه گام بردارید و موفق تر از قبل عمل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید سام بهشتی، روزنامه نگار مستقل و منتقد سینما است که فعالیت های خود را در حوزه رسانه از سال ٨٦ آغاز کرده است و سابقه خبرنگاری در رسانه ها و خبرگزاری های مختلف از جمله خبرگزاری مهر را در کارنامه خود دارد، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی است و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران محسوب می شود و نزدیک به پنج سال است که در حوزه روابط عمومی تئاتر در مقام مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی پروژه های مختلف به فعالیت پرداخته است.

طی این حکم، مدیریت روابط عمومی تازه این مجموعه فعالیت خود را از ابتدای سال ٩٧ آغاز خواهد کرد.

«پردیس تئاتر شهرزاد» نزدیک به ٩ ماه است که به عنوان یکی از مهمترین مجموعه های تئاتر خصوصی، فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون پیش از صد اجرا در این پردیس تئاتر روی صحنه رفته است، مدیریت این مجموعه فرهنگی برعهده شهرزاد جعفری است و قاسم جعفری کارگردان صاحب نام سینما و تلویزیون در مقام مشاور در این مجموعه به فعالیت می پردازد.

503

مدیر پردیس تئاتر شهرزاد پردیس تئاتر پردیس تئاتر شهرزاد

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: کدام مواد سمی در رژ لب‌ها وجود دارند؟

سازمان غذا و دارو فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده "تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز" را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان ۲ از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام این‌که این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن ۶۶۴۶۲۰۲۶ روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1228713 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • ۴ انتصاب در دانشگاه فرهنگیان لرستان
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند