Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فیلم سینمایی «به وقت شام» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا اظهار داشت: فیلم زیبایی بود و هنرمندانه و به خوبی جنایت‌های مسلمان‌نماهایی را که مزدور اسرائیل و آمریکا هستند را نمایش داد. 

باقری تأکید کرد: در این فیلم جلوه‌های مهمی از شجاعت رزمندگان اسلام که در این دوران خاص با کمال ایثار دست از زندگی شستند و در جبهه‌های دفاع از اسلام واقعی حضور پیدا کردند، به نمایش گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: فیلم به وقت شام چه از جهت هنری و چه از جهت داستان فیلم و ساخت، کار زیبایی بود.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا در خصوص جنایات داعش در کشور سوریه و مقابله رزمندگان اسلام با این گروهک است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول کاروان شهدای گردان امام سجاد علیه السلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و فرمانده این گردان حاج محمد کیانی، گفت: گردان ضدزره امام سجاد علیه السلام یکی از گردان‌های شناخته شده تیپ ۴۴ قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس بود.

سیدعبدالرحیم موسوی افزود: هر ساله اردو، همایش و برنامه‌های متنوعی برای رزمندگان این گردان داریم و امروز سومین اردوی گردانی یادگاران دفاع مقدس به منطقه عملیاتی والفجر ۱۰ می‌باشد.

وی ادامه داد: عملیات والفجر ۱۰ آخرین عملیات گردان ضدزره امام سجاد و تیپ قمربنی هاشم علیه السلام در دوران دفاع مقدس بود و در یادمان شهدا در منطقه شیخ صِلِه حضور خواهیم داشت تا تجدید بیعتی با شهدا داشته باشیم.

گفتنی است؛ امروز ۸۰ نفر از یادگاران گردان امام سجاد علیه السلام عازم مناطق عملیاتی والفجر ۱۰ در شمالغرب کشور شدند.

شایان ذکر است کاروان ۵۰ نفره بسیجیان شهرستان بن نیز امروز در قالب اردوی راهیان نور به مناطق هشت سال دفاع مقدس در شمال غرب کشور عزیمت کردند.

کد خبر 6100166

دیگر خبرها

  • فیلم/ حضور قالیباف در نمایش وحدت جبهه انقلاب
  • وکلا نقش مهمی در برقراری صلح و سازش دارند
  • اعزام رزمندگان گردان امام سجاد به سرزمین نور
  • سرلشکر سلامی: همه راه‌های نفوذ دشمنان باید بسته شود
  • سوم خرداد به یک روز ملی و به یاد ماندنی در تاریخ تبدیل شده است
  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • سلامی: رسالت نیروی قدس پرکردن موارد نفوذ دشمن بین مسلمانان است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند