Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "بهرام نوروزی" اظهار داشت: سازمان وظیفه عمومی ناجا با توجه به مسئولیت و ماموریت محوله، ارتباط بسیار گسترده با بدنه جامعه و جوانان دارد به گونه ای که به صورت مستقیم با جوانان و غیر مستقیم با خانواده های آنان در ارتباط است.

وی خاطر نشان کرد: این سازمان با به کارگیری و گسترش بستر اینترنتی در ارائه خدمات بهتر به مشمولان و خانواده های آنان توانسته است حجم مراجعات غیر ضروری را کاهش و رضایت مندی مشمولان و خانواده های آنان را حاصل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار نوروزی بیان کرد: تلاش شده تا در زمینه های مختلف، خدمات به نحوی ارائه شود که مشمولان بدون نیاز به مراجعه حضوری به وظیفه عمومی و از طریق سامانه اینترنتی بتوانند درخواست خود را ثبت و پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: ثبت اینترنتی درخواست های خروج  از کشور برای دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه در سراسر کشور، تحول قابل توجهی در شیوه ارائه خدمات این سازمان بوده که کاهش حجم مراجعات، تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مشمولان را به همراه داشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات چشمگیر در ارائه مشاوره به مشمولان و خانواده های آنان در زمینه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی، گسترش بستر اینترنتی بخش خدمات مشاوره ای پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانیwww.vazifeh.police.ir بوده که موجب رفع ابهامات مشمولان و خانواده های آنان در اسرع وقت و بدون نیاز به مراجعه حضوری شده  است.

وی افزود: همچنین مشمولان سراسر کشور می توانند از طریق سامانه تلفن گویا به شماره 096480 به صورت شبانه روزی از قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی مطلع شوند و درصورت نیاز به مشاوره تخصصی می توانند از طریق سامانه مذکور در ساعات اداری با کارشناسان وظیفه عمومی تماس حاصل کنند.

سردار نوروزی تصریح کرد: سامانه پیامک سازمان به شماره 110206010 نیز برای اخذ استعلام آخرین وضعیت درخواست های اعزام به خدمت و یا معافیت ها و... آماده ارائه خدمات است.

وی در خصوص اصلاح فرایندها در معافیت پزشکی، عنوان کرد: ایجاد ارتباط سیستمی سازمان وظیفه عمومی با دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) و پزشکان معاین اولیه، تاثیر بسزایی در غربالگری صحیح مشمولان داشته که این امر موجب شده سایر مراحل پزشکی نیز با دقت و سرعت بیشتری انجام شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه در سال 96 کاهش چشمگیری در زمان رسیدگی به معافیت های پزشکی و کفالت را داشته ایم، افزود: اقداماتی از جمله ارتباط سیستمی سازمان وظیفه عمومی ناجا با دفاتر پلیس+10، افزایش پزشکان معاین اولیه، شورای پزشکی و انجام نظارت های سیستمی موجب تسریع در فرایند رسیدگی به معافیت های پزشکی و کفالت شده است.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج

روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز، این تیم متشکل از پزشکان متخصص و عمومی، ماما و کارشناسان پرستاری ، بهیاری و بینایی سنجی اقدام به ارائه خدمات درمانی رایگان به مردم منطقه محمد شهر نمود.

در این برنامه ضمن انجام غربالگری های فشار خون ، قند خون و بینایی سنجی مراجعان ، معاینه لازم نیز توسط پزشکان متخصص و عمومی و مامایی انجام گرفت.

همچنین در جریان این برنامه بیش از ۲۵۰ نفر از مردم منطقه محمد شهر مورد معاینه ، غربالگری و راهنمایی پزشکان و سایر کادر درمان قرار گرفتند ضمن آنکه به مراکز درمانی تامین اجتماعی ، دولتی و دانشگاهی استان ارجاع داده شدند.

این برنامه توسط کانون بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان البرز و با همکاری کانون های بسیج جامعه پزشکی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ، نظام پزشکی شهرستان کرج و سپاه ناحیه محمد شهر در محل مسجد جامع محمد شهر اجرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی