Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از ترک مربیان و بازیکنان خارجی وینفرد شفر با حضور در ایران پیگیر تمرینات بازیکنان تیمش بود و این مربی قرار است پس از برگزاری آخرین تمرین بازیکنان خود در سال 96 امشب ایران را ترک کند تا به خانواده اش ملحق شود.

بازگشت زود هنگام جپاروف به ایران 

سرور جپاروف هافبک تاثیر گذار تیم فوتبال استقلال که طی 2 روز گذشته راهی ازبکستان شده بود قرار است زودتر از موعد تمرینات تیمش در سال جدید خود را به ایران برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک ازبکستانی آبی پوشان پایتخت روز دوم یا سوم فرودین سال 97 راهی تهران می شود تا در تمرینات آبی ها که از 4 فروردین 97 آغاز می شود حضور داشته باشد.

باقری راهی شهرستان شد 

فرشید باقری بازیکن تیم فوتبال استقلال با اجازه شفر سرمربی تیم راهی کرمان شد و بر همین اساس این بازیکن در آخرین تمرین تیمش در سال 96 هم حضور ندارد.

آماده باش شفر به برزای

وینفرد شفر به برزای مأموریت داده که در تعطیلات نوروز تمریناتش را پیگیری کند و به مانند همه بازیکنان استراحت نکند. حتی سرمربی آلمانی استقلال از بیژن طاهری دستیار خود خواسته تا در تعطیلات نوروز در کنار برزای حضور داشته باشد تا این بازیکن تمریناتش را انجام دهد.

محسن كريمى زير تيغ جراحان

محسن كريمى مهاجم تيم فوتبال استقلال كه به دليل پارگى رباط صليبى از تمرينات استقلال دور مانده بود، طبق صلاحديد پزشكان زير تيغ مى رود.

اين بازيكن زير نظر نوروزى معاون پزشكى و ستوده در بيمارستان بسترى شده تا تحت عمل جراحى از ناحيه زانو قرار گيرد.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر

باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ، خواهان بازنگری در برنامه هفته آخر لیگ برتر شد تا استقلال ناچار نباشد بدون تماشاگران خود بازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

اعلام برنامه 4 هفته پایانی لیگ برتر/ 11 خرداد پایان مسابقات

 

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه خواسته است در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال ضایع نشود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!