Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@20:35:50 GMT

علی نصیریان بازیگر تئاتر شهاب حسینی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۳۶۱۹

علی نصیریان بازیگر تئاتر شهاب حسینی شد

شهاب حسینی قصد دارد در سال ۹۷ نمایش «دوازده مرد خشمگین» را روی صحنه ببرد. در این اثر نمایشی بازیگرانی چون علی نصیریان و رامین ناصرنصیر حضور دارند.

ایران آنلاین / شهاب حسینی بازیگر مطرح و شناخته شده سینما و تئاتر که تابستان سال جاری نمایش «اعتراف» را با حضور بازیگرانی چون علی نصیریان در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه برد و پرمخاطب ترین و در عین حال پرفروش ترین نمایش سالن اصلی لقب گرفت، قصد دارد در سال ۹۷ بار دیگر در مقام کارگردان تئاتر اثری را روی صحنه ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی این بار قصد دارد تابستان سال ۹۷ نمایش «دوازده مرد خشمگین» اثر رجینالد روز را که توسط داریوش مؤدبیان ترجمه شده است، روی صحنه ببرد.

به احتمال زیاد تالار وحدت میزبان جدیدترین تجربه کارگردانی شهاب حسینی خواهد بود.

در این اثر نمایشی بازیگرانی چون علی نصیریان و رامین ناصرنصیر به ایفای نقش خواهند پرداخت./سینماپرس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «آلاء» به تونس می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار،   پیش از این در چهاردمین جشنواره بین المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه  در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدا در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.   

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.  
در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • «خرده جنایت‌های زن و شوهری» روی صحنه عمارت نوفل لوشاتو
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد