Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدوین طرح آمایش سرزمینی استان خبر داد و گفت: این طرح در سازمان مدیریت و برنامه ریزی مورد تائید قرار گرفته است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: به محض حضورم در استان نتایج مطالعات طرح آمایش سرزمینی را مورد بازنگری قرار دادیم و در کمترین زمان ممکن تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین برنامه 5 ساله توسعه استان، عنوان کرد: برای برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت ما باید در کریدور ملی حرکت کنیم و در این راستا باید اسناد بالادستی، بخشی  و برش استانی نیز مدنظر قرار گیرد. مجموعه این کارها را در چارچوب اقتصاد مقاومتی تلفیق کردیم و دستگاه‌های اجرایی در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری اقداماتی را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه برنامه 5 ساله استان برای بخش‌های مختلف در مراحل نهایی تدوین شد، ادامه داد: در آغاز کار دشواری هایی برای مسئولان در این راستا وجود داشت ولی هم‌اکنون مدیران پای کار آمده و مقرر شد مسیر حرکت 5 ساله استان در برش‌های سالانه از ابتدای سال 97 آغاز شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هر استان و منطقه یک سری بخش‌های پیشران دارد، ابراز کرد: توجه به این برنامه‌های پیشران به معنای نادیده گرفتن سایر بخش‌ها نیست زیرا هر استانی یک سری مزیت‌های مطلق و نسبی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.

احمدی با بیان اینکه موقعیت ویژه کهگیلویه و بویراحمد شامل سه بخش کلیدی و پیشران انرژی، گردشگری و کشاورزی است، گفت: هر سه بخش جز بخش‌های هستند که قابلیت مدرن و عجین شدن با صنعت را دارند. باید از شرکت‌های دانش‌بنیان، ظرفیت‌های علمی و توانایی‌های تخصصی موجود در استان برای تقویت این بخش‌ها استفاده کنیم و در صورتی زیرساخت‌ها تقویت شود در تقویت زیرساخت‌ها به‌طور حتم باید این 3 بخش مدنظر قرار گیرد و به‌عنوان نمونه اگر قصد توسعه راه‌ها را داریم باید مبتنی بر مکان‌یابی ظرفیت‌های گردشگری باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه باید راه‌های استان دسترسی به مناطق گردشگری را تسهیل کند، بیان کرد: بنا داریم در این برنامه 5 ساله به شکل شبکه‌ای زیرساخت‌ها را آماده کنیم که این سه بخش پیشران حرکت بیشتری داشته و در سایه اثر انتشار این 3 بخش سایر بخش‌ها هم رشد کنند.

وی با اشاره به اینکه در سایر حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، افزود: رویکرد جدید در ابتدای کار مشکل بود اما گام‌به‌گام این فرهنگ در استان نهادینه شد و وقتی شورای بالادستی داریم و قرار است بخشی از تصمیمات را در استان اجرا کنیم باید مدیران کل در جلسات حضور داشته باشند و این حضور تنها فیزیکی نیست.

انتهای پیام/ ز

R41452/P41362/S6,69/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • سی سخت میزبان المپیاد کوهنوردی سازمان تامین اجتماعی کشور
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد