Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-18@20:30:00 GMT

زوج گوینده خبر مهمان «کودک شو» نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۳۷۳۱

زوج گوینده خبر مهمان «کودک شو» نوروزی

خرداد: پژمان بازغی در سومین ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» میزبان یک زوج گوینده خبر است.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، المیرا شریفی مقدم (گوینده شبکه خبر) و داوود عابدی (گوینده و گزارشگر شبکه خبر) به همراه دو فرزند خود امیر ابوالفضل و امیر ارسلان، مهمانان شب سوم ویژه برنامه «کودک شو» برای نوروز ۹۷ هستند که دوشنبه (۲۸ اسفند ماه) روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در قسمت اول و دوم ویژه برنامه «کودک شو» سیاوش مفیدی (بازیگر) و سپهر راد رضایی (آتشنشان) به همراه همسر و فرزندانشان مهمان پژمان بازغی بودند.
مسابقه «کودک شو» که در ویژه‌برنامه نوروزی خود به شکل غیررقابتی روی آنتن می‌رود، در جشنواره جام جم در بخش‌های بهترین مسابقه استودیویی، بهترین کارگردانی مسابقه استودیویی و بهترین طراحی صحنه و دکور نامزد دریافت جایزه بود و جایزه دکور برتر را نیز از آن خود کرد.


«کودک شو» نوروزی به کارگردانی رضا مهران‌فر و تهیه‌کنندگی رضا نصیری شهرضایی و ابوذر پورمحمدی از شنبه (۲۶ اسفند ماه) هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. برچسب ها: کودک شو ، صدا و سیما ، پژمان بازغی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان

قاسم غریب آبادی گفت: به منظور تحقق اهداف توافق نامه منعقده بین سازمان امور اجتماعی کشور و سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برنامه متمرکز فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه کودکان محلات حاشیه نشین استان با رویکرد آموزشی، فرهنگی و هنری در محل زمین چمن مصنوعی جمعیت هلال احمر گلستان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: این فضای شاد و متنوع با مشارکت هلال‌احمر، استانداری گلستان، دفتر تحول اجتماعی محلات حاشیه نشین، آموزش وپرورش و کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان ایجاد شده است.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌ها در جهت کم کردن آسیب‌های مناطق مستعد آسیب‌های اجتماعی افزود: در این برنامه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از ۵ محله حاشیه نشین گرگان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، کارگاه‌های نقاشی، کاردستی و بازی و سرگرمی همراه با نمایش طنز کودکانه در فضای بهاری محوطه چمن ستاد جمعیت هلال‌احمر گلستان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • راه اندازی فضای دوستدار کودک و نوجوان ویژه محلات حاشیه نشین گلستان
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود/ افتتاح باغ رسانه کودک و نوجوان در ۱۴۰۳
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • «سر سفره خدا» در طول سال تولید و پخش می‌شود
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما