Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@23:44:39 GMT

ساحلي بازان ايران فيناليست شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۳۸۵۲

ساحلي بازان ايران فيناليست شدند

خبرگزاري آريا - تيم ملي الف واليبال ساحلي ايران با شکست ميزبان تور جهاني تک ستاره عمان به ديدار نهايي اين رقابت‌ها راه يافت.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از فدراسيون واليبال، مرحله نيمه نهايي تور جهاني تک ستاره عمان صبح امروز (شنبه) با دو ديدار در زمين هاي ساحلي شهر مصنعه پيگيري شد.
تيم ملي واليبال ساحلي الف ايران (بهمن سالمي – رحمان رئوفي) در دومين ديدار اين مرحله از رقابت ها به مصاف عمان (مازين – نوح) ميزبان اين مسابقات رفت و در دو ست متوالي با امتيازهاي 21 بر 19 و 21 بر 15 اين تيم را شکست داد تا به ديدار نهايي اين رقابت‌ها راه يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سالمي و رئوفي در مرحله گروهي موفق به شکست تيم هاي عمان و سوئيس شدند تا به عنوان صدرنشين گروه خود راهي مرحله يک چهارم نهايي شوند. ملي پوشان ايران در مسابقه سوم خود موفق به شکست دانمارک شدند تا به جمع چهار تيم برتر اين رقابت ها راه يابند.
در ديگر ديدار اين مرحله از تور جهاني تک ستاره عمان تيم هاي آلمان (فيلپ برگمن – يانيک هارمس) و ايتاليا (آندرتا – آبياتي) به مصاف يکديگر رفتند که آلماني ها با شکست دو بر يک ايتاليا به ديدار نهايي راه يافتند.
ديدار رده بندي تور جهاني تک ستاره عمان از ساعت 14 و 30 دقيقه به وقت تهران برگزار مي شود و تيم هاي ايتاليا و عمان به مصاف يکديگر خواهند رفت و تيم ملي واليبال ساحلي ايران نيز از ساعت 16 در ديدار نهايي با تيم قدرتمند آلمان روبرو خواهد شد.
تيم‌هاي ملي ب (عباس پورعسگري – آرش وکيلي) و ج ايران (آق محمد سلاق – حامد ميرزاعلي) نيز در اين رقابت‌ها حضور داشتند که با پذيرش شکست برابر حريفان و قرار گرفتن در رتبه‌هاي پنجم تا هشتم تور جهان عمان، پاداش 300 دلاري را از آن خود کردند. تيم‌هاي اول تا چهارم نيز به ترتيب 1000، 700، 500 و 400 دلار جايزه دريافت مي‌کنند.
رضا نائيني به عنوان سرمربي، آرش رامسري (مربي) و محمد خليلي به عنوان سرپرست ملي‌پوشان ايران را در اين رقابت‌ها همراهي مي‌کنند.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا

 به گزارش قدس آنلاین، دیدارهای نیمه‌نهایی فینال‌فور لیگ قهرمانان فوتسال اروپا در روز جمعه در کشور ارمنستان برگزار شد و فینالیست‌های این دوره مشخص شدند.

در اولین دیدار تیم فوتسال پالما اسپانیا به مصاف بنفیکا پرتغال رفت و بعد از تساوی ۴ بر ۴ موفق شد در ضربات پنالتی حریف خود را شکست دهد.

تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال کشورمان را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

پالما سال گذشته توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود.

در دیگر دیدار این مرحله، بارسلونا اسپانیا به مصاف اسپورتینگ پرتغال رفت و توانست حریف خود با نتیجه ۵ بر ۴ را از پیش رو بردارد تا دومین فینالیست لیگ قهرمانان هم از کشور اسپانیا باشد.

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • دیدار دوباره ستاره‌های فوتسال ایران با بارسا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • رایزنی سفیر ایران با معاون نخست وزیر عمان در امور دفاعی